Tuli sitten tuossa ajan kuluksi purettua turbosta alatukivarret ja kaikki pois tieltä että saisi vetari tunnelit laitettua mutta nyt täytyy ottaa aikalisä. Apukuskin puolelta on käytännössä hävinnyt koko tunneli pois, etummaisesta kiinnikkeestä aina hammastangon kiinnitykseen asti. Ja ilmeisesti täytyisi tuo tehostettu hammastanko purkaa myös pois edestä.
Mitenkähän on sopiiko tehostettu hammastanko turbon konehuoneesta pois ilman koneen pois ottamista? On käynyt myös mielessä että jos laittaisi ihan tehostamattoman hammastangon sinne tilalle sitten kun tuntuu tuo tehostettu vuotavan aika rankasti öljyä, juuri sen verran että jättää pajan lattialle aina pienen muiston.
Korjauspalat kyllä jo tilailin motonetiltä mutta nyt hieman on motivaatio hukassa että tointaako tuota enää rueta laittamaan. Muuten kori suht älyssään paitsi tietysti nuo vetaritunnelit ja peräkontin nurkat. On joutunut vähän miettimään että laittaakko vai ei. Joko laitetaan kunnolla ja viedään auto leimalle tai sitten otetaan vaan kone talteen, tai myydään jollekkin tarvitsevalle koko auto tekniikan hinnalla. Autohan on vielä rekisterissä ja leimaakin on jäljelä mutta ei tuolla nyt oikeen pysty ajamaan ellei hitsaile noita tunneleita.
Ideoita kehiin! mitä tehdään autolle? Jos joku tarvitsee täysin toimivaa ja älyssään olevaan 8v turbo tekniikkaan niin saattaisi olla kaupan. Saa vaikka koko auton kaupan päälle

Kuvia tulee kunhan saan kamerasta ulos.