Moro
Saako tonnariin (-89 CD) etukarien korjauspaloja vai pitääkö ottaa jonkun toisenmerkin korjauspalat?
Jos niin minkä olis hyvät? Ei haittais vaikka hiukan levittäis, koska hoiukan raapii kumit kaaria edessä.
Vai meneekkö lolasuojien ostoksi?
terv,
Timppa
Etukaaret
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 161
- Liittynyt: Ti Maalis 01, 2005 10:18
- Paikkakunta: Riihimäki
Etukaarissa ainakin yläosa tulee reilummin ulos kylkilinjasta, zoomailin noita silloin kun korjasin takahelmojen alaosat. Silloin oli käsillä Motonetin takakaaret, joista tosin käytin vain pätkät profiilia johon kaarilista tulee kiinni.nalleolut kirjoitti:eikö takakaarien korjauspala sovi osittain myös eteen???
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 161
- Liittynyt: Ti Maalis 01, 2005 10:18
- Paikkakunta: Riihimäki
Tervehdys
Alkaa näyttään kuskn puoli sen verran mädältä, etä ehkä olisi hyvä vaihtaa koko lokasuoja.
Siksi vain kyselin irtokaarista, koska minulla on 16 tuumaiset 205 renkulit alla ja ne tulee edessä melko ulos ja joskus hiukan raapaisevat hidastustöyssyyn kovalla vauhdilla ajettessa. ET:tä en nyt muista, pitää tarkistaa.
Ajatus vain oli, että olis kaaret vaihtamalla (joku muu auto) saanut eteen hiukan lisää tilaa jos vaikka hiukan tiputtaisi etupäätä alaspäin. Takana ei ole mitään ongelmia raapimisen kanssa.
Motonetistä nuo lokarit saisi vajaan 200€ hintaan per puoli, mutta silti niitä pitäisi modata.
Jos ostaa uudet lokarit sillä varastomaalilla "musta" niin pitääkö ne oikeasti hinkata kirkkaaksi ja sitten happomaali+pohjamaali+pintaväri 2X ???
Eräs autopeltiseppä väitti, että se musta maali pitää hinkata pois jos haluu, että pellit ei heti uudestaan ruostu?
terv,
Timppa
Alkaa näyttään kuskn puoli sen verran mädältä, etä ehkä olisi hyvä vaihtaa koko lokasuoja.
Siksi vain kyselin irtokaarista, koska minulla on 16 tuumaiset 205 renkulit alla ja ne tulee edessä melko ulos ja joskus hiukan raapaisevat hidastustöyssyyn kovalla vauhdilla ajettessa. ET:tä en nyt muista, pitää tarkistaa.
Ajatus vain oli, että olis kaaret vaihtamalla (joku muu auto) saanut eteen hiukan lisää tilaa jos vaikka hiukan tiputtaisi etupäätä alaspäin. Takana ei ole mitään ongelmia raapimisen kanssa.
Motonetistä nuo lokarit saisi vajaan 200€ hintaan per puoli, mutta silti niitä pitäisi modata.
Jos ostaa uudet lokarit sillä varastomaalilla "musta" niin pitääkö ne oikeasti hinkata kirkkaaksi ja sitten happomaali+pohjamaali+pintaväri 2X ???
Eräs autopeltiseppä väitti, että se musta maali pitää hinkata pois jos haluu, että pellit ei heti uudestaan ruostu?
terv,
Timppa
Väri asiassa seppä saattoi olla oikeassa. Kerran uuden tankin luukun maalautin ja 3 kerralla rupesi onnistumaan kun laittoi parhaimmat pohjamyrkyt sinne. Ruostui samasta kohtaa joka kerta vuoden välein.
Saab 9-3 SC 2,0t my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24631
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
se musta tai ruskea "väri" on varastointia varten. lähtee ihan vaikka bensalla ja rätillä hankaamalla. se ehdottomasti pois. naurattaa ku aina silloin tällöin näkyy liikenteessä mustalokasuojasia riisikippoja...heh-.
p.s. laita kolopallon kaaret siihen. on leveyttä ja näköä ja edulliset....
p.s. laita kolopallon kaaret siihen. on leveyttä ja näköä ja edulliset....
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 161
- Liittynyt: Ti Maalis 01, 2005 10:18
- Paikkakunta: Riihimäki