Menin sitten hankkimaan allekirjoituksen pakun tuossa jokin aika sitten. Edellinen omistaja ei ollut vaivautunut laittaan pohjaan vanereita, seiniin kylläkin ja sen huomaa. Tarvis maalatakin ennen vanereiden kiinnittämistä .
Vanerit oon jo sahaillu sopiviksi ja sika-fleksillä ajattelin tiivistää saumat.
Mutta! Mites ne kannattaa kiinnittää?? Kylmästi reiät läpi ja puu/metalliruuvilla kiinni? Onkos joku laitellu tuollaisia?
Autosta muuten. Tarvii vissii käyttää se ruostesuojauksessa. Edellinen ei ole vaivautunut ja Hiivatin vakiosuojaus ei TODELLAKAAN ole Saabin tasoa .
Niin ja ajo-ominaisuudetkin on hieman toista luokkaa.. Kuluttaakin enemmän ainetta, mutta löpö on aika paljon halvempaa ja saan vielä siitä alvit pois . On muuten mahtavaa ajaa Saabilla välillä ja olla hymy korvissa
Pakuun vanerit pohjaan
Pakuun vanerit pohjaan
9000cs -96 vapari
Hiivatti enää synkkä muisto! Työjuhtana Hiace 4wd -08!
#1397
Hiivatti enää synkkä muisto! Työjuhtana Hiace 4wd -08!
#1397
Re: Pakuun vanerit pohjaan
Viimeksi muokannut Risto, To Maalis 03, 2011 10:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8089
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Jep, läpivedetyt ruuvit (kannattaa kattoo, ettei kovin moni jarru tms putki mene puhki samalla), ja sitten suojausaineet ruuvien päälle. En jaksa uskoa, että -04 Ducato on kuitenkaan kovin paljoa -90 Pajeroa mädempi tapaus? Meikäläiselä ainakin ruuvien kohdat tuossa em. pajerossa ihan kondiksessa (huoltoautona n. 2 vuotta, eli vanerit asennettu silloin), mutta muuten "PIENTÄ" mätäongelmaa.....
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Juu, ei vielä. Mutta ehkä 17 vuoden ikäisenä on.. Niin sanottu suojaus on tehty melko kummallisesti. Massaa on vedetty pohjaan hyvin vaihtelevasti, eikä pyöräkoteloissa ole kuin nimeksi. Käykääpä vilkaisemassa jostain Delta-autosta uutta Ducatoa tai muuta hiivatin tavara-autoa. Massaa on pyöräkoteloiden alaosassa, niin että se näyttää ylhäältä päin katsottuna hyvin suojatulta, mutta kun kumartuu, niin karu totuus paljastuu.V.J.S kirjoitti: En jaksa uskoa, että -04 Ducato on kuitenkaan kovin paljoa -90 Pajeroa mädempi tapaus?
Itsellä on koteloissa paikoin pelti paljaana Vois asennuttaa massauksen yhteydessä sisälokarit.
Massauksesta (tai sen puutteellisuudesta) huolimatta oon sitä mieltä, että tuossa saa paremmin rahoilleen vastinetta, kuin esim. Transporterissa, jotka on ihan törkyisen kalliita.
Maavara edessä on muuten aika onneton (pienempi kuin tontussa). Tarvis laittaa kanssa jotain rautaa suojaksi.
9000cs -96 vapari
Hiivatti enää synkkä muisto! Työjuhtana Hiace 4wd -08!
#1397
Hiivatti enää synkkä muisto! Työjuhtana Hiace 4wd -08!
#1397
Onhan volkkari kallis, mutta voipi se olla parempikin. Ainakin uus t5 on pirun hyvä ajaa, paljon parempi kuin moni (ei saab) henkilöauto. Ja kun isä-ukko vaihtoi viimeksi pakua, transitin antoi vaihdossa, niin väliraha vastaavaan ducatoon ei ollut kuin kolmisen tonnia pienempi kun klonkswageniin. Tosin niillä oli joku kampanja silloin mikä saattoi vaikuttaa hyvityksen suuruuteen. Ja tosiaan kolmen tonnin hinta ero ei tunnu enää ollenkaan niin pahalta kun laitteella on hintaa lähelle 40k€. Käytettynä transporter on kyllä turhan tyyris, saa nähdä paljonko vaihdossa sitten hyvittävät.
Ei riemulla rajaa kun turbolla ajaa.
#2742
ng900 Turbo
#2742
ng900 Turbo