Kerro saappaasi elämän kerta!
Kerro saappaasi elämän kerta!
Eli näin selventämiseksi mitä voisit kertoa viestissäsi.
Yleisettiedot; polttoaine, vuosimalli, malli, väri.
Mistä ostit sait ynm; myyjä, hinta, paikkakunta.
Historia; Missä käytössä saapas oli edellisellä omistajalla.
Mitä olet tehnyt saappaalle; Eli olet korjannut virittänyt ynm.
Oletan että ymmärrättä asian ydinmmen tuosta yllä olevasta tekstis katkelmasta.. Kaikkea ei ole pakko kertoa.
No asiaa. Saab 90 vm-85, vanhalla pultti jaolla (114,3x4). Taivaan sinisen värinen. Ei ruostetta ollenkaan.
Hankin saabbini tien päästä ilmaiseksi vanha omista ja ei halunnut säilyttää enään nurkissa ja antoi(lahjoitti satkun ilmatteeksi.
Kyseisen saab 90 historian ensimmäiset askeleet alkavat, kun vanha omista osti autonsa 5-10-vuotta sitten ja aikoin kunnostaa pojalleen autoksi, jos pojasta tuli ylioppilas, mutta pojasta ei ikinä tullut yliopillilasta jolloin auto jäi seisomaan metän viereen, josta kävin kysymässä sitä ja sain mahtavan legendaarisen saab 90.
Ja kyseiselle satkulle ei ole paljoa tehty, tulpanjohdot tuli haettua romarilta kun autosta oli jostain syystä viety, akku tuli tietenkin ostettua kun ei ollut mukana, vesipumppu tuli vaihdettua, vaikka "juorureikään" oli voinut laittaa puutikun ja olisi mennyt vähän aikaa. Uusi hihna tuli myös ostettua kun vanha oli jo niin kulahtanut. Ja stereot ja radio tuli hommattua samaan syssyyn. Auton oikea kylki maalutta/kitattu kun hiottiin ruosteet pois. Uusi pakoputki kun autossa ei ollut vanhaa.
Muuta: Mittarissa nytten 248tkm, 2l kone.
Eli tässä oman satkun tarina.
Kertokaa omanne.
Yleisettiedot; polttoaine, vuosimalli, malli, väri.
Mistä ostit sait ynm; myyjä, hinta, paikkakunta.
Historia; Missä käytössä saapas oli edellisellä omistajalla.
Mitä olet tehnyt saappaalle; Eli olet korjannut virittänyt ynm.
Oletan että ymmärrättä asian ydinmmen tuosta yllä olevasta tekstis katkelmasta.. Kaikkea ei ole pakko kertoa.
No asiaa. Saab 90 vm-85, vanhalla pultti jaolla (114,3x4). Taivaan sinisen värinen. Ei ruostetta ollenkaan.
Hankin saabbini tien päästä ilmaiseksi vanha omista ja ei halunnut säilyttää enään nurkissa ja antoi(lahjoitti satkun ilmatteeksi.
Kyseisen saab 90 historian ensimmäiset askeleet alkavat, kun vanha omista osti autonsa 5-10-vuotta sitten ja aikoin kunnostaa pojalleen autoksi, jos pojasta tuli ylioppilas, mutta pojasta ei ikinä tullut yliopillilasta jolloin auto jäi seisomaan metän viereen, josta kävin kysymässä sitä ja sain mahtavan legendaarisen saab 90.
Ja kyseiselle satkulle ei ole paljoa tehty, tulpanjohdot tuli haettua romarilta kun autosta oli jostain syystä viety, akku tuli tietenkin ostettua kun ei ollut mukana, vesipumppu tuli vaihdettua, vaikka "juorureikään" oli voinut laittaa puutikun ja olisi mennyt vähän aikaa. Uusi hihna tuli myös ostettua kun vanha oli jo niin kulahtanut. Ja stereot ja radio tuli hommattua samaan syssyyn. Auton oikea kylki maalutta/kitattu kun hiottiin ruosteet pois. Uusi pakoputki kun autossa ei ollut vanhaa.
Muuta: Mittarissa nytten 248tkm, 2l kone.
Eli tässä oman satkun tarina.
Kertokaa omanne.
Ralli ei oo kovin hauskaa jos tietää mitä motin alla on, mutta ei tiedä mihin mennää
Saab90 -85(ex) Saab90 -87(ex) Saab99 -82 Saab99 -75
Saab90 -85(ex) Saab90 -87(ex) Saab99 -82 Saab99 -75
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24070
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: Kerro saappaasi elämän kerta!
[quote="SB90"]Eli näin selventämiseksi mitä voisit kertoa viestissäsi.
Yleisettiedot; polttoaine, vuosimalli, malli, väri.
Mistä ostit sait ynm; myyjä, hinta, paikkakunta.
Historia; Missä käytössä saapas oli edellisellä omistajalla.
Mitä olet tehnyt saappaalle; Eli olet korjannut virittänyt ynm.
900i16 vm1990,iridiumsininen,4dsedan
imatra autovuoksi,paskasta maksoin paljon....
maantietä nähnyt----hesasta alunperin...
korjattu tarvittaessa...
Yleisettiedot; polttoaine, vuosimalli, malli, väri.
Mistä ostit sait ynm; myyjä, hinta, paikkakunta.
Historia; Missä käytössä saapas oli edellisellä omistajalla.
Mitä olet tehnyt saappaalle; Eli olet korjannut virittänyt ynm.
900i16 vm1990,iridiumsininen,4dsedan
imatra autovuoksi,paskasta maksoin paljon....
maantietä nähnyt----hesasta alunperin...
korjattu tarvittaessa...
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Hieman vakiota pirteämpi (portattu kansi, parempi ahdin) OG 900 Turbo 16V, rek. 3/85, 3-ovinen, metallinhohtopunainen (ruby red?). Ostin nimimerkki LR:ltä tuosta parin sadan metrin päästä, viime vuonna tuotu Ruotsista jonkun muun saabistin toimesta (talven seisonnassa - paperit tulliin vasta tänä keväänä). Ja raha-asioista ei puhuta
Eipä tuohon isompaa remonttia ole vielä tarvinnut tehdä, lämpötila-anturi piti vaihtaa...
Eipä tuohon isompaa remonttia ole vielä tarvinnut tehdä, lämpötila-anturi piti vaihtaa...
Saab 9-3 SS 1.8t Linear Pro -07 (Käyttöpeli)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)
vm-80 99GLS 4door keltainen ja entinen poliisi auto.
Isällä käyttiksenä vielä vuonna -96 ja siitä asti seissyt sorakasan päällä pihalla.
Viime kesänä sai satkun H-koneen ja talvella H-Turbo tekniikan ja uudemman jaon taka-akselin + etunavat.
Tarkoitus yrittää leimata ehkä keskiviikkona jos rahoitus järjestyy jostain.
Isällä käyttiksenä vielä vuonna -96 ja siitä asti seissyt sorakasan päällä pihalla.
Viime kesänä sai satkun H-koneen ja talvella H-Turbo tekniikan ja uudemman jaon taka-akselin + etunavat.
Tarkoitus yrittää leimata ehkä keskiviikkona jos rahoitus järjestyy jostain.
Tämänhetkisen menopelini historia:
moottori: 2,0 8-venanen ruisku
vm: 1988 (käyttöönotettu loppuvuonna 1987)
korimalli: 5d
väri: musta
varusteet: alkuperäinen kattoluukku, spoileri
Ostin viime vuonna tutulta henkilöltä, jolla auto oli ollut uudesta saakka. Viime vuosina ollut vähällä käytöllä, mittarissa oli ostohetkellä kilometrejä 115000. Nyt on tullut ihan miehekkäästi lisää.
Peruskunto hyvä, aiemman omistajan aikana normaalit huollot, sekä vesipumppu joskus uusittu ja akku vaihdettu pari vuotta sitten.
Ostettuani auton vaihdoin öljyt, öljynsuodattimen, ilmansuodattimen, tulpat ja kaikkea muuta pientä. Tämän jälkeen tullut uudet iskarit (parani kyyti aika merkittävästi), käytetty jäähdytin vuotavan tilalle, sekä nyt kesällä meni kannentiiviste, joten kone auki, kansi hiontaan ja uudet tiivisteet. Samalla tuli pestyä konehuoneesta paskat pois. Kymppitonnin välein olen vaihtanut täyssynteettiset öljyt ja suodattimen niinkuin aiempiinkin saabeihin.
Seuraavaksi ohjelmassa taitaa olla jarruremppa joskus syksyllä ennen suraavaa katsastusta.
moottori: 2,0 8-venanen ruisku
vm: 1988 (käyttöönotettu loppuvuonna 1987)
korimalli: 5d
väri: musta
varusteet: alkuperäinen kattoluukku, spoileri
Ostin viime vuonna tutulta henkilöltä, jolla auto oli ollut uudesta saakka. Viime vuosina ollut vähällä käytöllä, mittarissa oli ostohetkellä kilometrejä 115000. Nyt on tullut ihan miehekkäästi lisää.
Peruskunto hyvä, aiemman omistajan aikana normaalit huollot, sekä vesipumppu joskus uusittu ja akku vaihdettu pari vuotta sitten.
Ostettuani auton vaihdoin öljyt, öljynsuodattimen, ilmansuodattimen, tulpat ja kaikkea muuta pientä. Tämän jälkeen tullut uudet iskarit (parani kyyti aika merkittävästi), käytetty jäähdytin vuotavan tilalle, sekä nyt kesällä meni kannentiiviste, joten kone auki, kansi hiontaan ja uudet tiivisteet. Samalla tuli pestyä konehuoneesta paskat pois. Kymppitonnin välein olen vaihtanut täyssynteettiset öljyt ja suodattimen niinkuin aiempiinkin saabeihin.
Seuraavaksi ohjelmassa taitaa olla jarruremppa joskus syksyllä ennen suraavaa katsastusta.
Nykyinen projekti
Moottori: 2,0 16-venttiilinen pakokaasuahtimella piristetty
vm: 1988 (moottori 1990 vähäpäästöinen tosin tämä ei ole)
korimalli: 3D
väri: helmiäis sininen
varusteet: sähkö herkut lisätty sekä turbo
Parisen vuotta sitten ostin korin yhdeltä ulkomaalaiselta mieheltä Tampereen suunnalta, koska turbotekniikka etsi sopivaa koria.
Tekniikka on täydellisesti läpikäyty ja kohta alkaa olemaan jokainen osa myös autossa. Takapään vielä ottaa remppaa alustaan sekä tekniikka piristystä.
Korilla oli ajettu 360tkm, mutta yllättävän hyvässä kunnossa koska vasta 2kpl paikkausta tehty.
Ulkonäkö on nyt päivityksen alla.
Moottori: 2,0 16-venttiilinen pakokaasuahtimella piristetty
vm: 1988 (moottori 1990 vähäpäästöinen tosin tämä ei ole)
korimalli: 3D
väri: helmiäis sininen
varusteet: sähkö herkut lisätty sekä turbo
Parisen vuotta sitten ostin korin yhdeltä ulkomaalaiselta mieheltä Tampereen suunnalta, koska turbotekniikka etsi sopivaa koria.
Tekniikka on täydellisesti läpikäyty ja kohta alkaa olemaan jokainen osa myös autossa. Takapään vielä ottaa remppaa alustaan sekä tekniikka piristystä.
Korilla oli ajettu 360tkm, mutta yllättävän hyvässä kunnossa koska vasta 2kpl paikkausta tehty.
Ulkonäkö on nyt päivityksen alla.
#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Re: Kerro saappaasi elämän kerta!
Käyttöauto:
Yleisettiedot; 98E, 1992, 900T16 5D, Talladega Red.
Mistä ostit sait ynm; Ensihoitaja (muistaakseni), Turku.
Historia; Myyty uutena Uuteenkaupunkiin, ollut käyttöautona, olen 3. omistaja.
Mitä olet tehnyt saappaalle; 1900€ osina ja 1200€ työnä.
Harrasteauto:
Yleisettiedot; 98E, 1980, 99GL 2D, omasekoite sininen.
Mistä ostit sait ynm; Mielisairaanhoitaja, Rovaniemi.
Historia; Myyty uutena Helsinkiin ja kulkeutunut Rovaniemelle. Oli Roissa autoasentajalla, jonka jälkeen omistajana oli mies jolta ostin auton veljen kanssa. Oli tekniikaltaan aika hyvässä kunnossa. Olen muistaakseni 4. omistaja.
Mitä olet tehnyt saappaalle; 5500-6000€. Riittääkö?
Yleisettiedot; 98E, 1992, 900T16 5D, Talladega Red.
Mistä ostit sait ynm; Ensihoitaja (muistaakseni), Turku.
Historia; Myyty uutena Uuteenkaupunkiin, ollut käyttöautona, olen 3. omistaja.
Mitä olet tehnyt saappaalle; 1900€ osina ja 1200€ työnä.
Harrasteauto:
Yleisettiedot; 98E, 1980, 99GL 2D, omasekoite sininen.
Mistä ostit sait ynm; Mielisairaanhoitaja, Rovaniemi.
Historia; Myyty uutena Helsinkiin ja kulkeutunut Rovaniemelle. Oli Roissa autoasentajalla, jonka jälkeen omistajana oli mies jolta ostin auton veljen kanssa. Oli tekniikaltaan aika hyvässä kunnossa. Olen muistaakseni 4. omistaja.
Mitä olet tehnyt saappaalle; 5500-6000€. Riittääkö?
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2869
- Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 12:13
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Kerro saappaasi elämän kerta!
Yleiset tiedot; v-power, -96, 9000 aero, eukalyptus-vihreä, ostettaessa ajettu 121000km
Mistä ostit sait ynm; ruotsalainen pariskunta, tulli päätti nettiauton perusteella, Tukholma
Historia; perheen käyttöautona, vaihtui uuteen neliveto-Volvoon, olen 2. omistaja
Mitä olet tehnyt saappaalle; uusi kannentiiviste, moottorin ylätuet, vanteiden keskikapselit, merkit eteen ja taakse, öljynpaineanturi ja magneettiventtiili
Yleiset tiedot; v-power, -89, 9000 TA, tumman harmaa, ostettaessa ajettu mittarin mukaan 220000km
Mistä ostit sait ynm; libanonilainen häkkikauppias, tulli päätti nettiauton perusteella, Hampuri
Historia; edellisiä omistajia useita
Mitä olet tehnyt saappaalle; moottorin tuet, magneettiventtiili, automaattivaihteiston peruskunnostus, takaheijastinpaneeli, akku, takaspoileri
Mistä ostit sait ynm; ruotsalainen pariskunta, tulli päätti nettiauton perusteella, Tukholma
Historia; perheen käyttöautona, vaihtui uuteen neliveto-Volvoon, olen 2. omistaja
Mitä olet tehnyt saappaalle; uusi kannentiiviste, moottorin ylätuet, vanteiden keskikapselit, merkit eteen ja taakse, öljynpaineanturi ja magneettiventtiili
Yleiset tiedot; v-power, -89, 9000 TA, tumman harmaa, ostettaessa ajettu mittarin mukaan 220000km
Mistä ostit sait ynm; libanonilainen häkkikauppias, tulli päätti nettiauton perusteella, Hampuri
Historia; edellisiä omistajia useita
Mitä olet tehnyt saappaalle; moottorin tuet, magneettiventtiili, automaattivaihteiston peruskunnostus, takaheijastinpaneeli, akku, takaspoileri
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Yleiset: Saab 9000 CD 2.3i automaatti, vm -90, hopea
Ostin: Nettiautosta bongasin tonnarin ja ostin eräältä vanhemmalta herrasmieheltä Nokialta, kaupat tehtiin Orivedellä, Orituvan ABC:lla
Historiaa en kummemmin tiedä, mutta ihan yleisajossa ollut ko. miehellä, sitä ennen ollut jossakin Säästöpankin omana autona.
Remonttia..: Sitä on piisannut, kansipahvi kyrvähtänyt, Automaatti ilmastoinnin puhaltimen moottorin esivastus vaihdettu.. 100 000 km jälkeen vaihdettu vaihdelaatikko. Pientä hienonnusta on laitettu, kuten lisävalot, sumarit, Pioneerin MP3 soitin, vahvistinta ja subbaria..
Itse Saab kuume iski ihan yllättäen, kun nettiautoa selasin ja löysin alle 200 tkm ajetun vm -85 olevan ysisatkun, joka hohti kuin uusi, ei ruostetta missään jne.. No tätä himonneena sitten soitin myyjälle ja koska auto oli kuitenkin Kouvolassa ja itse asun Sonkajärvellä ei hakureissu ihan ekstemporena onnistu. Varsinkin kun töissä sai ahkerasti käydä silloin. No päätin sitten soittaa ja "varata" sen itselleni että lähtisin hakemaan pois. No ikäväkseni myyjä vastasi ja kertoi auton menneen viisi minuuttia sitten.
Tämän kuullessani hajosin totaalisesti.. No pohjalta ei voi kuin nousta ja taas internettiin nettiautoa selaamaan kun saab kuume vaan kohosi kohoomistaan.
Päätin ruveta tutkimaan tonnareita ja muutama päivä myöhemmin oli ilmestynyt eräs hopeinen kaunotar myyntiin, jolla oli ajettu n 250 tkm. Ei muuta kuin ex- ajokki (Mitsu Galant GL 1.6) myyntiin ja sainkin jopa pikaisesti myytyäkin sen, tämän jälkeen sitten hakemaan ko. kaunotar kotiin ja tässä sitä nyt ollaan.
Muuta tietoa: nyt ajettu 298 tuhatta. Ruostetta ovien alareunasta löytyy, mutta ne kyllä tulee häviämään. Jarrupaloja pitäs vaihdella.
Ostin: Nettiautosta bongasin tonnarin ja ostin eräältä vanhemmalta herrasmieheltä Nokialta, kaupat tehtiin Orivedellä, Orituvan ABC:lla
Historiaa en kummemmin tiedä, mutta ihan yleisajossa ollut ko. miehellä, sitä ennen ollut jossakin Säästöpankin omana autona.
Remonttia..: Sitä on piisannut, kansipahvi kyrvähtänyt, Automaatti ilmastoinnin puhaltimen moottorin esivastus vaihdettu.. 100 000 km jälkeen vaihdettu vaihdelaatikko. Pientä hienonnusta on laitettu, kuten lisävalot, sumarit, Pioneerin MP3 soitin, vahvistinta ja subbaria..
Itse Saab kuume iski ihan yllättäen, kun nettiautoa selasin ja löysin alle 200 tkm ajetun vm -85 olevan ysisatkun, joka hohti kuin uusi, ei ruostetta missään jne.. No tätä himonneena sitten soitin myyjälle ja koska auto oli kuitenkin Kouvolassa ja itse asun Sonkajärvellä ei hakureissu ihan ekstemporena onnistu. Varsinkin kun töissä sai ahkerasti käydä silloin. No päätin sitten soittaa ja "varata" sen itselleni että lähtisin hakemaan pois. No ikäväkseni myyjä vastasi ja kertoi auton menneen viisi minuuttia sitten.
Tämän kuullessani hajosin totaalisesti.. No pohjalta ei voi kuin nousta ja taas internettiin nettiautoa selaamaan kun saab kuume vaan kohosi kohoomistaan.
Päätin ruveta tutkimaan tonnareita ja muutama päivä myöhemmin oli ilmestynyt eräs hopeinen kaunotar myyntiin, jolla oli ajettu n 250 tkm. Ei muuta kuin ex- ajokki (Mitsu Galant GL 1.6) myyntiin ja sainkin jopa pikaisesti myytyäkin sen, tämän jälkeen sitten hakemaan ko. kaunotar kotiin ja tässä sitä nyt ollaan.
Muuta tietoa: nyt ajettu 298 tuhatta. Ruostetta ovien alareunasta löytyy, mutta ne kyllä tulee häviämään. Jarrupaloja pitäs vaihdella.
Ei Saabia enää...
Volvo V70 2.5TDI
VW Passat 1.8
Jäsen: 3124
Volvo V70 2.5TDI
VW Passat 1.8
Jäsen: 3124
Yleiset tiedot; Saab 9000 CD 2.0i-16V vm. 1989, rek. 2/89, hopea väri, mittarilukema 430000km. 95E:llä tätä nykyä ajelen, kun en huomaa mitään eroa 98E:hen.
Mistä ostit, sait, ym; Ostin syksyllä 2005 paikallisesta autoliikkeestä 500 eurolla. Oli yli puoli vuotta siellä maannut, ei kenellekään kelvannut, leima lopussa ja äijä meinasi viedä purettavaksi.
Historia; Ennen minua ollut täällä oulun lähistöllä, mutta sitä edeltävästä ajasta ei mitään tietoa. Alkuperäisen rekisteritunnuksen perusteella rekisteröity alunperin Helsingissä. Minulla tällä hetkellä rekisteriotteen järjestysnro 15.
Mitä olet tehnyt saappaalle; Yllättävän vähällä olen päässyt (koputtaa puuta..). Perushuoltoja; öljynvaihtoa, suodattimia, tulppia, johtoja, letkuja, yms. Isoin ja kallein "remontti" oli viime keväänä katkennut pakoputken etuosa. Uusi maksoi AIVAN HÄVYTTÖMÄT 120euroa. Mokomakin onneton metrin pituinen putkenpätkä..
Korkea tyhjäkäynti, laiha seos, öljyvuodot, välillä tyhjää surraava starttimoottori ja vuotava lämmittimen kenno ovat vaivanneet koko omistamisen ajan. Eipä nuo ajoa haittaa, joten olkoon..
Samaten koko ajan hitaasti mutta aivan varmasti leviävä ruoste voidaan kai laskea vaivaksi (vai onko se sittenkin ominaisuus?). Eipä tuo ruostuminenkaan kyllä menoa haittaa. Pellit vähenee, niin auton vauhti vain kasvaa.
Mistä ostit, sait, ym; Ostin syksyllä 2005 paikallisesta autoliikkeestä 500 eurolla. Oli yli puoli vuotta siellä maannut, ei kenellekään kelvannut, leima lopussa ja äijä meinasi viedä purettavaksi.
Historia; Ennen minua ollut täällä oulun lähistöllä, mutta sitä edeltävästä ajasta ei mitään tietoa. Alkuperäisen rekisteritunnuksen perusteella rekisteröity alunperin Helsingissä. Minulla tällä hetkellä rekisteriotteen järjestysnro 15.
Mitä olet tehnyt saappaalle; Yllättävän vähällä olen päässyt (koputtaa puuta..). Perushuoltoja; öljynvaihtoa, suodattimia, tulppia, johtoja, letkuja, yms. Isoin ja kallein "remontti" oli viime keväänä katkennut pakoputken etuosa. Uusi maksoi AIVAN HÄVYTTÖMÄT 120euroa. Mokomakin onneton metrin pituinen putkenpätkä..
Korkea tyhjäkäynti, laiha seos, öljyvuodot, välillä tyhjää surraava starttimoottori ja vuotava lämmittimen kenno ovat vaivanneet koko omistamisen ajan. Eipä nuo ajoa haittaa, joten olkoon..
Samaten koko ajan hitaasti mutta aivan varmasti leviävä ruoste voidaan kai laskea vaivaksi (vai onko se sittenkin ominaisuus?). Eipä tuo ruostuminenkaan kyllä menoa haittaa. Pellit vähenee, niin auton vauhti vain kasvaa.
Re: Kerro saappaasi elämän kerta!
Tämä virityskysymys muine tietoineen laittaa hieman arveluttamaan, eli itse en ainakaan kerro yhtään mitään mistään.SB90 kirjoitti:Eli näin selventämiseksi mitä voisit kertoa viestissäsi.
Yleisettiedot; polttoaine, vuosimalli, malli, väri.
Mistä ostit sait ynm; myyjä, hinta, paikkakunta.
Historia; Missä käytössä saapas oli edellisellä omistajalla.
Mitä olet tehnyt saappaalle; Eli olet korjannut virittänyt ynm.
Ei pahalla mutta ei siinämielessä hyvälläkään että näitä tietoja netissä levitellessä voi tulla kutsu katsastukseen.
Re: Kerro saappaasi elämän kerta!
Vakiolla ei pelota. Toisaalta eipä luvallisesti viritetylläkään pitäisi pelottaa.Minuteman kirjoitti:Tämä virityskysymys muine tietoineen laittaa hieman arveluttamaan, eli itse en ainakaan kerro yhtään mitään mistään.
Ei pahalla mutta ei siinämielessä hyvälläkään että näitä tietoja netissä levitellessä voi tulla kutsu katsastukseen.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Re: Kerro saappaasi elämän kerta!
Niin ja täällä vilisee FBI porukkaa kyyläämässä joka viestiä. ^^ Ei nyt, joka kertoo jos haluu...Minuteman kirjoitti:Tämä virityskysymys muine tietoineen laittaa hieman arveluttamaan, eli itse en ainakaan kerro yhtään mitään mistään.SB90 kirjoitti:Eli näin selventämiseksi mitä voisit kertoa viestissäsi.
Yleisettiedot; polttoaine, vuosimalli, malli, väri.
Mistä ostit sait ynm; myyjä, hinta, paikkakunta.
Historia; Missä käytössä saapas oli edellisellä omistajalla.
Mitä olet tehnyt saappaalle; Eli olet korjannut virittänyt ynm.
Ei pahalla mutta ei siinämielessä hyvälläkään että näitä tietoja netissä levitellessä voi tulla kutsu katsastukseen.
Ralli ei oo kovin hauskaa jos tietää mitä motin alla on, mutta ei tiedä mihin mennää
Saab90 -85(ex) Saab90 -87(ex) Saab99 -82 Saab99 -75
Saab90 -85(ex) Saab90 -87(ex) Saab99 -82 Saab99 -75