Alatukivarsi väljä vaihdon jälkeen
Alatukivarsi väljä vaihdon jälkeen
Katsastus mies piti leimasimen taskussa, kun oli oikea alatukivarren pallonivel väljä.
Hain motonetistä uudeen tukivarren vaihdoin vanhasta uretaanipuslat uuteen tukivarteen ja laitoin kiinni sen.
Uusinta näytössä inssi huomasi että tukivarsi pääsi liikkumaan rungossa edestakaisin eli hylätty taas p**kel*...
Onko muilla ollut havaittavissa että tukivarren kolo rungossa on väljä vaihdon jäljeen?
Hain motonetistä uudeen tukivarren vaihdoin vanhasta uretaanipuslat uuteen tukivarteen ja laitoin kiinni sen.
Uusinta näytössä inssi huomasi että tukivarsi pääsi liikkumaan rungossa edestakaisin eli hylätty taas p**kel*...
Onko muilla ollut havaittavissa että tukivarren kolo rungossa on väljä vaihdon jäljeen?
900S 2.0 -94
#3112
#3112
Moi,
mulla ainakin yli 300tkm ajetussa ng:ssä ihan napakka vielä. Tosin edellisessä katsastuksessa vaihdatti alapallon takia tukivarren vaikka se oli aivan ehjä. Kolina tuli vakaajan puslasta josta pultti poikki mutta katsastajan mielestä vika oli alapallossa ja aiheen hylkäykseen antoi pelkkä ääni.
mulla ainakin yli 300tkm ajetussa ng:ssä ihan napakka vielä. Tosin edellisessä katsastuksessa vaihdatti alapallon takia tukivarren vaikka se oli aivan ehjä. Kolina tuli vakaajan puslasta josta pultti poikki mutta katsastajan mielestä vika oli alapallossa ja aiheen hylkäykseen antoi pelkkä ääni.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Moro, kenenkäs tekele tuo tukivarsi on? Omaani vaihdatin Scan-Techin pussittaman ja ei valituksia katsarilta, vaikka oli myöskin powerflexit puslina.kc2104 kirjoitti:Nyt löyty syyllinen miksi tukivarsi oli löysä rungossa..
Motonetistä ostettu tukivarsi on 3mm kapeampi mitä orginaali...
#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. + pihassa myös 9-5 2.3T aut. -07