satkun bensapaineensäädin
satkun bensapaineensäädin
Niin notta onkos ruiskun ja turbon paineensäätimillä paljonkii eroo?
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1437
- Liittynyt: Ma Tammi 31, 2005 15:42
- Paikkakunta: Suomen Miami
Ei niissä mitään oleellista rakenteellista eroa ole, nimellispaine vaan saattaa olla eri, mutta riippuu autosta onko paine sama vai eri.
Karkeasti: ruiskusatkussa 86- on 3,0 bar paineensäädin, turbosatkussa 87- on 2,8 bar paineensäädin, turbosatkussa -86 on 2,5 bar paineensäädin. Kukin noista osaa kasvattaa bensanpainetta jos pikkuletkuun tuottaa ylipainetta.
Karkeasti: ruiskusatkussa 86- on 3,0 bar paineensäädin, turbosatkussa 87- on 2,8 bar paineensäädin, turbosatkussa -86 on 2,5 bar paineensäädin. Kukin noista osaa kasvattaa bensanpainetta jos pikkuletkuun tuottaa ylipainetta.
Viimeksi muokannut jus, Ma Heinä 23, 2007 22:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Asiahan on nyt haravinaisen selevä.. luulin vaan joskus auton nykimisen johtuvan tost säätimestä niin vaihdoin sen tohon uuteen ruiskun säätimeen ja tuli sillo jotn muutaki tehtyy ja sen jälkee ei nykiny ni meinasin et tolla pelittää mut jotenki auto tuli laiskemmaks. nyt vaihdoin takas eikä nykiny, kulki vaan paremmi. jääny täysin epäselväks mistä se nykiminen sillo johtui. tulipaha sillo bensansuodatinki vaihdettuu..jus kirjoitti:Paineensäädin pitää olla sen paineen mukainen, mille ruiskuboksi ja suuttimet (ja pumppu) on suunniteltu.
jus kirjoitti:Ei niissä mitään oleellista rakenteellista eroa ole, nimellispaine vaan saattaa olla eri, mutta riippuu autosta onko paine sama vai eri.
Karkeasti: ruiskusatkussa 86- on 3,0 bar paineensäädin, turbosatkussa 87- on 2,8 bar paineensäädin, turbosatkussa -86 on 2,5 bar paineensäädin. Kukin noista osaa kasvattaa bensanpainetta jos pikkuletkuun tuottaa ylipainetta.
ja noihin vielä lisäys että lucasissa myös 3bar
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
045-6302071
jäsenyys hankittu