Mikä ettei uskaltaisi lähteä Eurooppaan vapaakytkimellä, jos se toimii nyt, niin miksei myös tulevaisuudessa?
Jos vapaakytkin tarttuu nyt, niin öljynvaihto laatikkoon ja baanalle.
Minä olen yhessä laatikossa jumittanut vapaakytkimen hitsaamalla sen kytkentätassun ensiöakselin ulkokehään. Kiinteällä ajellessa häviää vaan se suikulan "juttu". Ei voi enää lasketella pitkiä alamäkiä ja kuunnella vaan tuulen suhinaa...
On myös kahtaalaista mieltä laatikon kestosta: toiset sanoo, että loota ei kestä moottorijarrutuksia, kun sitä ei ole siihen suunniteltu. Toiset taas on sitä miletä, että vapaakytkimen tartunta aiheuttaa iskeviä kuormia lootaan ja lyhentää sen kestoa (taitaa olla enemmän sporttipuolen ongelma)... tiedä häntä sitten. Minä olen ajellut aina vapaakytkimellä, enkä oikein osaa ilmankaan olla
			
			
									
									
						Vapaakytkin, kaikkien vikojen äiti?
Wanhojen Saabien oma alue. Mallivuodet 1950-1980.
			Palaa sivulle “92, 93, 94, 95, 96, 97 (2-tahti ja V4)”
			
				Hyppää
				
			
		
			
			
	
	- Ylläpito tiedottaa
- ↳ FOORUMIN SÄÄNNÖT, LUE ENSIN! (Päivitetty 28.3.2020)
- ↳ Helpdesk
- Mallikohtainen foorumi
- ↳ 92, 93, 94, 95, 96, 97 (2-tahti ja V4)
- ↳ 90, 99, OG900
- ↳ 9000
- ↳ OG 9-3 & NG 900
- ↳ OG 9-5
- ↳ 9-3 SS, SC, CV ja X
- ↳ NG 9-5
- ↳ 9-2X, 9-4X ja 9-7X
- Yleistä
- ↳ Yleinen
- ↳ Apua tien päällä
- ↳ Konseptit ja tulevat mallit
- ↳ Styling & tuning
- ↳ Luvaton käyttöönotto
- ↳ Projektit
- ↳ Diesel
- ↳ BioPower
- ↳ Olitko se sinä?
- ↳ Gallup-alue
- ↳ Off topic
- ↳ Tapahtumat
- ↳ Ladies only
- ↳ Auton maahantuonti
- ↳ Saab på svenska
- ↳ Saab in English
- Vain jäsenille
- ↳ Yleinen - Saab-klubi
- ↳ Klubitapahtumat
- ↳ Suomen Saab-klubi tiedottaa
- ↳ Saabistin toimitus
- Saab-markkinat
- ↳ Myydään Saabit
- ↳ Ostetaan Saabit
- ↳ Myydään Saabin osat ja tarvikkeet
- ↳ Ostetaan Saabin osat ja tarvikkeet
- ↳ Wanhojen Saabien markkinat
- ↳ Kaupalliset tiedotteet
- Muut markkinat
- ↳ Muut osto- ja myynti-ilmoitukset