Tietäisikö kukaan mitkä puskurit ovat nämä alla olevat?
Ja mistä mallista ne ovat peräisin.

Yllä oleva auto on '89 ja siitä ne eivät kai ainakaan ole.
Ja meneekö 9000CD:n ovet 9000CC:hen, niin ettei tarvitse tehdä mitään muutoksia?
Kyllä niitä on myyty lisävarusteena jo paljon ennen Talladegaa.Tri-Lo kirjoitti: Ei, vaan pystykeulaisen(kuten kuvan autokin) mallia eli Talladegan.
Airflow puskimet nuo näyttävät olevan. Ainakin näyttävät samanlaisilta mitä tuolla myyntipalstallakin kaupataan ovipullistuksineen ja levikkeineen..Haza kirjoitti:
Alkuperäiseen kysymykseen siis vastaus on että ovat AirFlow puskurit ja voivat olla vaikka ruiskusta. Kyseisestä autosta näkyy puuttuvan kaarilevikkeet ja helmat (ja mahdollisesti ovipalat)
Osta tuolta osto- ja myyntipalstalta....Siellä on ainakin myynti ilmoitus tuollaisesta sarjasta mitä voisi muokkailla.liteFun kirjoitti:Mulle kelpais tollaset puskurit, helmoineen kaikkineen siis koko AirFlow. Ei nyt välttämättä autoon tulis kiinni ihan heti, mutta jos joku viittis tollaset lahjottaa niin vois muokata paremman näkösiks...
,nusTuha kirjoitti:Osta tuolta osto- ja myyntipalstalta....liteFun kirjoitti:Mulle kelpais tollaset puskurit, helmoineen kaikkineen siis koko AirFlow. Ei nyt välttämättä autoon tulis kiinni ihan heti, mutta jos joku viittis tollaset lahjottaa niin vois muokata paremman näkösiks...
liteFun kirjoitti:,nusTuha kirjoitti:Osta tuolta osto- ja myyntipalstalta....liteFun kirjoitti:Mulle kelpais tollaset puskurit, helmoineen kaikkineen siis koko AirFlow. Ei nyt välttämättä autoon tulis kiinni ihan heti, mutta jos joku viittis tollaset lahjottaa niin vois muokata paremman näkösiks...![]()
![]()
![]()
Ei noi airflow:t mun mielestä mitenkään tyylikkään näköset oo, siks haluaisinki että joku sellaset lahjottais ku ei niistä kehtaa rahaa maksaa... KAttelis niitä talven yli ja mietiskelis miten parantais...
Ei niitä tuskin kukaan ilmaiseksi halua "lahjoittaa" eli kyllä niistä täytyy maksaa ja epäilen että kymppi on kovin vähän....Haza kirjoitti:Mä voin maksaa kympin, ettei tarvii ilmaseks antaa
Ainiin, aeron penkkejä voi myös tarjota jos jollain on lahjoitettavaksi asti, superaerot kelpaa myös