Romppanen TBi

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
tapsak4
"Tuplakaasari"
Viestit: 75
Liittynyt: Ti Marras 02, 2004 11:04
Paikkakunta: Kirkkonummi

Romppanen TBi

Viesti Kirjoittaja tapsak4 »

Heps,

Tämmöset + Megasquirt tulee mun offroad Range Roveriin ja yhden kaverin C303 Volvoon 8) .... vois sopia jonkun kaasarisaabiinkin, eh 8O ?

http://www.sidedrafttbi.com/index.htm

Tapsa
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10502
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Re: Romppanen TBi

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

tapsak4 kirjoitti:Heps,

Tämmöset + Megasquirt tulee mun offroad Range Roveriin ja yhden kaverin C303 Volvoon 8) .... vois sopia jonkun kaasarisaabiinkin, eh 8O ?

http://www.sidedrafttbi.com/index.htm

Tapsa
Kaasarisaabeihin on yleensä vaihdettu ruiskumallin imusarja suoriltaan, eli römppäset on heitetty useinmiten romumetallinkeräykseen samassa yhteydessä. :wink:
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
okaalto
"Aero"
Viestit: 403
Liittynyt: Ti Elo 17, 2004 20:00
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Romppanen TBi

Viesti Kirjoittaja okaalto »

Mertmi kirjoitti: Kaasarisaabeihin on yleensä vaihdettu ruiskumallin imusarja suoriltaan, eli römppäset on heitetty useinmiten romumetallinkeräykseen samassa yhteydessä. :wink:
Taitaa olla Saabistien tuuria, että on tällainen mahdollisuus olemassa. Eikös nämä throttle-body -ruiskusysteemit ole enempi jenkkien juttuja?

Mut jos unohdetaan kaikki ns. järkevyys, niin voihan sitä viritelle vaikka mitä. Itse laittaisin Pierpurkin tilalle vaikka tupla Weber 45 dcoe:t 8)
Svc
"Saabisti"
Viestit: 3103
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 11:16
Paikkakunta: Hanko

Viesti Kirjoittaja Svc »

Käyttöentisöintimielessä voisi olla ihan kätevä juttu.
Jos nimenomaan haluaa pitää konehuoneen alkuperäisen näköisenä.

Periaatteessa tuo saattaisi kelvata jopa museotarkastuksessa, jos johdot ja ylimääräiset letkut kätkisi kunnolla.

Museoinnissahan on kyse nimenomaan alkuperäisestä ulkonäöstä.
Jos kerran turvallisuutta edistävät varusteet sallitaan museoautossakin, niin eikö päästöjä alentavat mene samaan luokkaan?
Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
Vastaa Viestiin