Otinpa sitten tänään viimeinkin uuden auton ajoon. Melkoisen paksua valkoista pilveä jäi taakse, kun vähänkin reilummin painoi kaasupoljinta. Auto kuitenkin käy nätisti, lämmöt pysyy karvan verran alle vaaka-tason kokoajan ja tehojakin tuntuu löytyvän.
tämähän on siis juuri se 2,1 johon on vasta tehty kansi ja ajoa ennen tätä päivää oli kannenvaihdon jälkeen tullut vain 14km ja tänään sitten 35km.
Nyt näyttää siltä, ettei pilveä enää jää taakse kovinkaan pahasti, mutta onko tuo sitten ihan tavallista kansirempan jälkeen? Onko kattiin tai johonkin jäänyt vettä, joka nyt haihtuu pois ajossa? Vai onko remppa mennyt käteen ja jostain pääsee vettä palotilaan?
Valkoinen pilvi
Valkoinen pilvi
Fiat Punto Dynamic -04
Saab 900C -90
Saab 900C -90
Re: Valkoinen pilvi
Hyvin todennäköisesti pakoputkessa on jäähdytysnesteen jäämiä, jotka poistuu sielä ajamalla. Kannattaa seurailla kuitenkin lämpöjä ja jäähdytysnesteen pintaa.akyttala kirjoitti:Otinpa sitten tänään viimeinkin uuden auton ajoon. Melkoisen paksua valkoista pilveä jäi taakse, kun vähänkin reilummin painoi kaasupoljinta. Auto kuitenkin käy nätisti, lämmöt pysyy karvan verran alle vaaka-tason kokoajan ja tehojakin tuntuu löytyvän.
tämähän on siis juuri se 2,1 johon on vasta tehty kansi ja ajoa ennen tätä päivää oli kannenvaihdon jälkeen tullut vain 14km ja tänään sitten 35km.
Nyt näyttää siltä, ettei pilveä enää jää taakse kovinkaan pahasti, mutta onko tuo sitten ihan tavallista kansirempan jälkeen? Onko kattiin tai johonkin jäänyt vettä, joka nyt haihtuu pois ajossa? Vai onko remppa mennyt käteen ja jostain pääsee vettä palotilaan?
900C -86
Re: Valkoinen pilvi
Kiitoksia, ei siis toistaiseksi syytä huoleen.ASTech kirjoitti:Hyvin todennäköisesti pakoputkessa on jäähdytysnesteen jäämiä, jotka poistuu sielä ajamalla. Kannattaa seurailla kuitenkin lämpöjä ja jäähdytysnesteen pintaa.akyttala kirjoitti:Otinpa sitten tänään viimeinkin uuden auton ajoon. Melkoisen paksua valkoista pilveä jäi taakse, kun vähänkin reilummin painoi kaasupoljinta. Auto kuitenkin käy nätisti, lämmöt pysyy karvan verran alle vaaka-tason kokoajan ja tehojakin tuntuu löytyvän.
tämähän on siis juuri se 2,1 johon on vasta tehty kansi ja ajoa ennen tätä päivää oli kannenvaihdon jälkeen tullut vain 14km ja tänään sitten 35km.
Nyt näyttää siltä, ettei pilveä enää jää taakse kovinkaan pahasti, mutta onko tuo sitten ihan tavallista kansirempan jälkeen? Onko kattiin tai johonkin jäänyt vettä, joka nyt haihtuu pois ajossa? Vai onko remppa mennyt käteen ja jostain pääsee vettä palotilaan?
Minkälaiset ovat oireet muuten jos vika on imusarjan tiivisteessä? Kokosin sen kyllä liiman kanssa, mutta vaikea sanoa, kuinka puhtaaksi imusarjan sai raapattua vanhasta liimasta. Melko paha paikka putsailla tarkasti, kun imusarjaa en nostanut autosta pois.
Fiat Punto Dynamic -04
Saab 900C -90
Saab 900C -90