saab900c kirjoitti:
Onkos se muuten juuri tuo vahva ohjauksen keskitys mikä tappaa keskialueen ajotuntumaa nykyautoissa?
Äkkipoika luulisi asian olevan juuri päinvastoin, eli vahvasti keskittävä ohjaus toisi tiukkaa tuntumaa juuri keskialueelle? En tiedä kun en erikoisemmin ole ohjausgeometriaan perehtynyt.
Tuosta testistä, olisi ollut mielenkiintoista nähdä kuinka ne kaksi muuta "autoa" olisivat selvinneet osittaisesta/vinosta törmäyksestä..
Minuteman kirjoitti:
Tuosta testistä, olisi ollut mielenkiintoista nähdä kuinka ne kaksi muuta "autoa" olisivat selvinneet osittaisesta/vinosta törmäyksestä..
Mulla on tuollainen 205, kun en ole sitä saanut poiskaan myytyä. Ruotsalaiset sanoo että hengenvaarallinen yli 40 km/h nopeuksissa, ja oikeassa ovat. Heppoista on patonkikiesin pelti.
"Nyt vaan oli aika heikko kuti vielä, mutta se käy hyvästä harjoituksesta,
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
Joo, ja syttyy herkästi palamaan pellin alta. Silti tosi sympaattinen peli ja hauska ajettava. Tykkäisin. (en silti ole ostamassa - ei ole tarvetta eikä tallitilaa...)
Tähän viimeiseen jaksoon odotin että tuo Via Sverige -reissu olisi käynyt Trollhättanin kautta. Kerran Volvon tehtaillakin kävivät Göteborgissa, niin kyllä olisivat voinut Saabin pääkallopaikallakin pyörähtää, kun melkein kulmilla pyörivät. Törmäystesti oli mielenkiintoinen.
Saab 9-5 2.3t
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752
saab900c kirjoitti:Saab ei osunut keskelle esteeseen kummallakaan kerralla, koska ohjauksen keskitys on vaisumpi kuin näissä pienemmissä, 80-luvulla suunnitelluissa?