ei ahda tarpeeksi
deportivo kirjoitti:Hukkaportin "lautanen" pakopesässä ei silti ole tiivis, vaan raollaan/viallinen?
Voihan se uusikin olla tietysti viallinen mut veikkaisin silti vuotoa välillä turbo-kaasuläppä..tertsi kirjoitti: turbo on uusi
BMW E90 330da
Exät Saab 900-85,Opel Ascona B-80,Saab 900i-88,Saab 900T-95,Saab 9-5-98,Subaru Impreza GT MY99
Exät Saab 900-85,Opel Ascona B-80,Saab 900i-88,Saab 900T-95,Saab 9-5-98,Subaru Impreza GT MY99
moro moro,
juu no kokeilin eilen tuota putkiston paineistusta ja löytyi yksi vuoto kohta. no korjasin sen ja vähän aikaa sain paineita 1.2baria kunnes taas jäi 1.0.
autossa on pate dumppi, jonka esijännitys aukeaa kilossa (eikös paineella dumpin männän molemmin puolin sama paine jotta ei avaudu). Nyt alkaa jo tuntumaan et vuoto olisi tosiaan välillä turbo/kläppä.
Ai niin en saanut w-letku irti kuin tuon 1.2-1.3 baria.
oli muuten eilen täälläkin jo pimeää ja olihan siellä pikkuisen mansikkaa vetojen jälkeen pakosarja/turbo akselilla.
autossa FMI cooleri joten ei ole muovipäätyjä
juu no kokeilin eilen tuota putkiston paineistusta ja löytyi yksi vuoto kohta. no korjasin sen ja vähän aikaa sain paineita 1.2baria kunnes taas jäi 1.0.
autossa on pate dumppi, jonka esijännitys aukeaa kilossa (eikös paineella dumpin männän molemmin puolin sama paine jotta ei avaudu). Nyt alkaa jo tuntumaan et vuoto olisi tosiaan välillä turbo/kläppä.
Ai niin en saanut w-letku irti kuin tuon 1.2-1.3 baria.
oli muuten eilen täälläkin jo pimeää ja olihan siellä pikkuisen mansikkaa vetojen jälkeen pakosarja/turbo akselilla.
autossa FMI cooleri joten ei ole muovipäätyjä
Saab 9000 CSE 2.0t - 96