Asiallista asennus työtä nossien kans! Mutta mulla on vain sellainen kutina että ilo jää lyhyeksi... varsinkin jos ei malta olla käyttämättä vajaa kaasulla. Nuohan avataan vasta sitten kun vääntökäyrä alkaa putoamaan isolla vaihteella.

V-M
Mie uskon saabin moottorin kestämiseen. Sulakkeen palamista mie uumoilen tolle vehkeelle. Joko on varasulake, eli ehjä vaihdelaatikko hommattu?V-M kirjoitti:Ei muutako Kick and Ban tollasille tyhjän leukailijoille!
Asiallista asennus työtä nossien kans! Mutta mulla on vain sellainen kutina että ilo jää lyhyeksi... varsinkin jos ei malta olla käyttämättä vajaa kaasulla. Nuohan avataan vasta sitten kun vääntökäyrä alkaa putoamaan isolla vaihteella.![]()
V-M
Eipä ole tainnut kukaan muu vielä ilokaasuja ainakaan julkisesti Saabiinsa tällä foorumilla mainostanut asentaneensa. Olisikohan Saabisteissa enemmän kuitenkin turboihin perehtyneitä.moonlight-tuning kirjoitti: Aika hiljasta tuntuu olevan täällä, tuolla overdriven puolella jengi uskaltaa neuvoa ja kommentoida.. Heittäkää nyt jotain ajatuksia ja neuvoja, uskoisin meinaan että melkeen kaikki teistä on tehny näitä asennuksia saman verran kun mä...