Jamppa kirjoitti:tyhjäkäynti säädetään kaasuläpällä. Jos sulla toimii vaan kaikki, niin eipä taida kannattaa alkaa sitä sen suuremmin purkailemaan. omassa mulla on ja tuo elektroninen kaasuläppä, ja se pelaa ihan hyvin. Ainoa mikä kannattaa joskus katsella, ettei ole siinä mutkassa mikä tulee läppäkoteloon, murtumia. se voi aiheuttaa pientä hämminkiä.
Pelaa kohtuu hyvin noinkin vanhaks autoks, mut silloin tällöin meinaa sammahdella kun heittää tyhjäkäynnille ja on ilm.kompura päällä. (tästä aiheesta jo kiroilinkin täällä aikaisemmin) Ja kun lähtee vedättämään niin nykii kevyesti kiihdytyksen aikana. Voisko viitata ruiskun suuntaan?
9-3 ss 1.9 ttid aut. -11
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
Ei tarvitse ilmastointia tyhjentää tai irrottaa, höyrystinkoteloa saa putkiliitoksia avaamatta siirrettyä sen verran syrjään, että puhallin tulee pois.
Varo rikkomasta ilmansekoitusläpän vipua tai itse läppiä puhallinkoteloa irrottaessasi tai takaisin tarjotessasi. Kennon letkut pitää irrottaa ennen puhallinkoteloa, siellä kennon päässä saattaa olla muovinen pikaliitin, jolla välttyy letkuklemmareiden ruuvaamisesta, vapautusnipukka on letkujen välissä.
Pelaa kohtuu hyvin noinkin vanhaks autoks, mut silloin tällöin meinaa sammahdella kun heittää tyhjäkäynnille ja on ilm.kompura päällä. (tästä aiheesta jo kiroilinkin täällä aikaisemmin) Ja kun lähtee vedättämään niin nykii kevyesti kiihdytyksen aikana. Voisko viitata ruiskun suuntaan?
Katsoppas ne putket, ettei ole halkeamia. Mulla nimittäin oli semmoista pientä hämminkiä tuossa kärryssä. oli imuputkeen tullu halkeama, joka sitten vuoti sen verran. Ja ruisku ei ihan toiminut niinkuin piti.aiheutti esim nykimistä, ja huonoa käyntiin lähtemistä kylmällä.
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin