Uus probleema, takajarruvalot palaa jatkuvasti, fiksattu.
Uus probleema, takajarruvalot palaa jatkuvasti, fiksattu.
Eli takajarruvalot palaa aina vaikka virrat ei ole päällä. Ne sammuu ainoastaan jos ottaa sulakkeen pois tai akun kaapelin irti. Onko tämä joku maadotusvika puhistelin sen takakontin maadotuspisteen. Pitäisikö vetää uudet maadoitukset suoraan lampuista. Ja auto on 900i 8v -84...
Kiitos jo etukätteen kaikille vastaajille....
Kiitos jo etukätteen kaikille vastaajille....
Viimeksi muokannut Joni900, To Elo 09, 2007 09:47. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
- "Viggen"
- Viestit: 659
- Liittynyt: To Tammi 12, 2006 12:48
- Paikkakunta: Kemiö
- Viesti:
Re: Uus probleema, takajarruvalot palaa jatkuvasti.
Samat oireet oli omassani ja kysyinkin tätä samaa vain muutama päivä sitten täällä ja sain saman vastauksen kuin sinäkin eli poljinkatkaisin.Joni900 kirjoitti:Ei takajarruvalot palaa aina vaikka virrat ei ole päällä. Ne sammuu ainoastaan jos ottaa sulakkeen pois tai akun kaapelin irti. Onko tämä joku maadotusvika puhistelin sen takakontin maadotuspisteen. Pitäisikö vetää uudet maadoitukset suoraan lampuista. Ja auto on 900i 8v -84...
Kiitos jo etukätteen kaikille vastaajille....
Omastani se oli poikennut ja siis kuollut

AD-varaosaliikkeessä löytyi tarvikeosana ja hintaa ruhtinaalliset 4,60e!
PS. Uudessa ei ollut sitä tarvittavaa kiristysmutteria, jonka onneksi säästin vanhasta.
Re: Uus probleema, takajarruvalot palaa jatkuvasti.
Miten se sitten vaihetaan ja missä se sijaitsee? Perhana ku kokoajan tullee uusia vikoja.... Onneksi täältä saa apua.tkrakas kirjoitti:Samat oireet oli omassani ja kysyinkin tätä samaa vain muutama päivä sitten täällä ja sain saman vastauksen kuin sinäkin eli poljinkatkaisin.Joni900 kirjoitti:Ei takajarruvalot palaa aina vaikka virrat ei ole päällä. Ne sammuu ainoastaan jos ottaa sulakkeen pois tai akun kaapelin irti. Onko tämä joku maadotusvika puhistelin sen takakontin maadotuspisteen. Pitäisikö vetää uudet maadoitukset suoraan lampuista. Ja auto on 900i 8v -84...
Kiitos jo etukätteen kaikille vastaajille....
Omastani se oli poikennut ja siis kuollut.
AD-varaosaliikkeessä löytyi tarvikeosana ja hintaa ruhtinaalliset 4,60e!
PS. Uudessa ei ollut sitä tarvittavaa kiristysmutteria, jonka onneksi säästin vanhasta.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2080
- Liittynyt: Ke Maalis 03, 2004 20:51
- Paikkakunta: urjala
korjautuu mitä todennäköisemmin kun taivuttaa peltiä jossa anturi kiinni lähemmäs poljinta.
ota se puhallinputki irti toisesta päästä jalkatilassa ja taivuta sivuun niin näkee jo aikas hyvin sen katkaisijan.
ota se puhallinputki irti toisesta päästä jalkatilassa ja taivuta sivuun niin näkee jo aikas hyvin sen katkaisijan.
900i 16-valve 2d -89 (vain kesä ajossa), 900i kat -90 2d (vain kesä ajossa),
900i 16-valve 4d -92 (ka), 900s 3d -91 (ka) ja 90 -85(oe) #1918
900i 16-valve 4d -92 (ka), 900s 3d -91 (ka) ja 90 -85(oe) #1918
Mulla oli 900i:ssä se säätö mennyt pieleen. Oli semmonen vilkkuvalo tuolla maantiellä ajaessa. kaveri vaan kerran sanoi, kun ajoi perästä, että siun jarruvaloissa on jotain häippää. Vika korjautui säätämällä katkaisijan asentoa.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01