Hmm mitenkäs tuosta satkun urposta saa tuota imupuolen käännettyä esim. alaspäin? oon ne pultit avanannu sieltä mutta eipä se mihinkään käänny.. onko jumissa vaan vai?
kaikki pultit vaan löysään niin pitäisi kyllä kääntyä, myös hukkiksen kiinnityskorvakkeen pultit kannattaa löysätä. Voi kyllä olla tiukkakin jos ei ennen ole käännelty sitä imupuolta.
axtec kirjoitti:kaikki pultit vaan löysään niin pitäisi kyllä kääntyä, myös hukkiksen kiinnityskorvakkeen pultit kannattaa löysätä. Voi kyllä olla tiukkakin jos ei ennen ole käännelty sitä imupuolta.
kaikki pultit oon ottanu irti siitä imupuolen alapuolelta ja toi hukkiksen kiinnityskorvakkeen oon ottanu irti kokonaan. kai se sitten vaan on jumissa... eli voimaa vaan peliin =)
tetammi kirjoitti:Ässän mitsussa taitaa olla myös yls tappi lisäksi mikä pitää poistaa ennen kääntöö. Ainakin tuossa yhdessä oli missä kääntöä testailin.
Vasaralla pikkusen naputtelemalla pitäisi viimeistään irrota. Tiivisteet noista on itsellä parilla kertaa mennyt rikki ja joutunut laittamaan silikoonia tilalle.
Jeps.. täytyy se imupuoli kääntää alaspäin kun tota 760 turbo volvon cooleria laitan sinne ja kuulemma menneepi putki helpommin paikalleen ku kääntää sen imupuolen alaspäin. en tiiä onko tuo 760 cooleri parempi kun 9000 cooleri mutta semmosen ostin ja laitan tohon nyt.