9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
lazze
"Kaasari"
Viestit: 39 Liittynyt: La Joulu 16, 2006 17:39
Paikkakunta: Viitasaari
Viesti
Kirjoittaja lazze » La Heinä 21, 2007 19:01
elikkä mahtuuko vaihdelaatikko tulemaan alakautta ilman isompia purkamisia
kyseessä on siis manuaali aski!!!!
lazze
"Kaasari"
Viestit: 39 Liittynyt: La Joulu 16, 2006 17:39
Paikkakunta: Viitasaari
Viesti
Kirjoittaja lazze » Su Heinä 22, 2007 18:34
onko muilla ollu mitään hämminkiä paineasetelman kanssa.
itselläni auto ei pysy paikallaan kun on vaihde silmässä eli liikkeelle pitää lähteä heti kun auton käynnistää. kytkintä on ilmattu.
tilasin jo itselleni aeron kytkin paketin...
lazze
"Kaasari"
Viestit: 39 Liittynyt: La Joulu 16, 2006 17:39
Paikkakunta: Viitasaari
Viesti
Kirjoittaja lazze » Su Heinä 22, 2007 18:38
hirveästi oli apua noista neuvoista
noproblemo
"Kaasari"
Viestit: 13 Liittynyt: La Marras 04, 2006 21:25
Viesti
Kirjoittaja noproblemo » Ti Elo 14, 2007 09:53
Onko manuaali laatikon öljyntäyttö ja tyhjennyspropuissa oikeankätiset jengat? Tiukassa tuntuu olevan.
Haksu
"Viggen"
Viestit: 604 Liittynyt: Su Huhti 17, 2005 03:17
Paikkakunta: Vehmersalmi
Viesti
Kirjoittaja Haksu » Ti Elo 14, 2007 10:22
9-5T kirjoitti: lazze kirjoitti: hirveästi oli apua noista neuvoista
Jos haluat tietää jotain erityistä kysy niin saat vastauksen.
Oikein aseteltu ja hieman mietitty kysymys saattaa antaa täsmä vastauksen täällä foorumissa kuin myös muutoinkin.
Jäsen 2762 "Jälleen palattu Saab kantaan"
mikan
"Hölösuu"
Viestit: 1857 Liittynyt: Ma Heinä 28, 2003 14:04
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja mikan » Ti Elo 14, 2007 20:42
9-5T kirjoitti: noproblemo kirjoitti: Onko manuaali laatikon öljyntäyttö ja tyhjennyspropuissa oikeankätiset jengat? Tiukassa tuntuu olevan.
ei mutta tiukassa ovat yleensa.
Pitäiskö tuo nyt siis tulkita niin, että on vasenkätiset kierteet?
t. Mika
Jäsen #720 6 * turbo, 1 * Aero