-89 satku probleemo [pelittää vaihteeksi...]

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
SB90
"Hölösuu"
Viestit: 1102
Liittynyt: Ma Kesä 11, 2007 19:02
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja SB90 »

Ralli ei oo kovin hauskaa jos tietää mitä motin alla on, mutta ei tiedä mihin mennää
Saab90 -85(ex) Saab90 -87(ex) Saab99 -82 Saab99 -75
TuuSaR
"Hölösuu"
Viestit: 1472
Liittynyt: Ma Elo 25, 2003 15:28
Paikkakunta: Orimattila/Töölö

Viesti Kirjoittaja TuuSaR »

Vietiin auto eräälle toiselle korjaajalle, joka ilmoitti löytäneensä viaksi murtuneen puolan ja virranjakajan välisen johdon. Kipinä kyllä tuli läpi, mutta sepä ei ollut tarpeeksi voimakas.

Ironisinta asiassa on, että samainen korjaaja alun alkaen aiheutti vian asentaessaan uuden jäähdyttimen. Uuden jäähdyttäjän vesiliitäntä kun on eri paikassa ja se sattuu osumaan nyt puolan johtoon. Noh pitää ostaa toisenlainen vesiletku, ettei tarvi vaihtaa puolan johtoja harvasen päivä...

Kulut:
-joku 175 ekii uusi hall-anturi ja pakokaasujen säätö+mittaustulos
-joku 30 ekii kaasarin osiin
-luultavasti muutama kymppi viimeisestä korjauksesta
fforslund
"Aero"
Viestit: 338
Liittynyt: Ma Heinä 25, 2005 10:33
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja fforslund »

fforslund kirjoitti:Kokeile vaihtaa sytytyspuola. Minulla auto toimi satunnaisesti ja vika hävisi vasta kun vaihdon puolan. :idea:
Toi välillä toimii, välillä ei viittaa vahvasti sytytykseen!

Olipa hienoa että vika selvis.
:wink: 8)
Tosin kaasarin puhdistushuolto ja säätö on yleensä pelkää plussaa polttoainekulujen muodossa.
Why do those people, who have Saabs, have that smile on their face? :)
It's almost impossible to crash it! -Jeremy Clarkson-TopGear
Vastaa Viestiin