Hei,
Olisko kellään lainata og900 Saabin korjaamokirjaa (tai voisitko esim. lähettää kopioita siitä meilillä/postissa)
Tarvittaisiin seuraavia ojoheita: kytkimen irroitus / huolto, vaihteiston perän rataston irroitus
t.Koo
ohjeita perän vaihtoon yms. korjaukseen
omassa 90 korjaama kirjassa ei kyllä lue tuosta mitään tai ylipäätänsä mitään tarvittavaa, eli minulla ainakin lukee vain teknisiä tietoja.. Eli ei lue mitään miten puran moottorin ja kasaan sen.. Eli tuskin siitä vihkosesta oli apua, kannattaa pyytää joku tekiä mies avuksi..
Ralli ei oo kovin hauskaa jos tietää mitä motin alla on, mutta ei tiedä mihin mennää
Saab90 -85(ex) Saab90 -87(ex) Saab99 -82 Saab99 -75
Saab90 -85(ex) Saab90 -87(ex) Saab99 -82 Saab99 -75
no juu, mut kun tekijämies kaipaa ohjeita... kyläseppä, ent. ratamekaanikko, kiroo saapin tekniikkaa kun volvomiehiä on...
SB90 kirjoitti:omassa 90 korjaama kirjassa ei kyllä lue tuosta mitään tai ylipäätänsä mitään tarvittavaa, eli minulla ainakin lukee vain teknisiä tietoja.. Eli ei lue mitään miten puran moottorin ja kasaan sen.. Eli tuskin siitä vihkosesta oli apua, kannattaa pyytää joku tekiä mies avuksi..
-
- "Hirsch"
saab-korjaamon ohjekirjan ohhjeita haetaan, niitä kirjoja on joillain harvoilla ja valituilla omaisuutenaan (minulla ei sellasta kun nyt tarvittais 
yhdestä osoitteesta on jo ohjeita tulossa, kiitos kovasti! katsotaan millaisia ohjelehtisiä sieltä suunnalta tulee, niin katsotaan sitten että tarvitseeko jotain täydennystä hankkia tai etsiä
t.Koo

yhdestä osoitteesta on jo ohjeita tulossa, kiitos kovasti! katsotaan millaisia ohjelehtisiä sieltä suunnalta tulee, niin katsotaan sitten että tarvitseeko jotain täydennystä hankkia tai etsiä
t.Koo
lordofgreed kirjoitti:Tuolla korjaamokirjalla tuskin tarkoitetaan auton mukana tulevaa manuaalia...![]()
Itseltäni kyllä löytyy korjausopas jossa on tuo kytkimen vaihto muttei perän irroitusta. Vieläkö on tarvetta ko. ohjeille?