Vigge kirjoitti:Miks kukaan ei leiki mun kanssa
Mulla on kaks isohkoa rööriä pyllyssä , eikä silti auta.
Neuvokaa nyt mistä tv-shop myymälästä saa ostaa provoputken
Sull on liian tummat putket kun ei niitä oikeen erota, tälläisen huomion tein tänään. Nyt Bilhelvettiin hakemaan kromia ja elämä alkaa hymyilemään
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2 Zaino Show Car PolishTrolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
potkuhousu kirjoitti:
Sull on liian tummat putket kun ei niitä oikeen erota, tälläisen huomion tein tänään. Nyt Bilhelvettiin hakemaan kromia ja elämä alkaa hymyilemään
No perkele
Täytyy ruveta tästä hinkkaushommiin. Mä lupaan että ne kiiltää torstaina, kun juutalaisen munat.
potkuhousu kirjoitti:
No perkele
Täytyy ruveta tästä hinkkaushommiin. Mä lupaan että ne kiiltää torstaina, kun juutalaisen munat.
Autoglymin kromin kiilloitustahnaa voin lämpimästi suositella !! Sillä tuli hinkattua kaverin Imprezan putki kiiltäväks...Omistajakin ihmetteli et mites se noin vaihto väriä koska se kuulema oli maalattu mustaks Eli aika stydii tavaraa, luulis pelkän lian irtoovan sillä ihan hyvin jos maalikin lähtee
potkuhousu kirjoitti:Mäkin pääsen putki klubiin mutta maltillisella ratkaisulla
Sä oot niin ujo ja vaatimaton
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
potkuhousu kirjoitti:se on tätä sleepper ajattelua nääs.
Niin, onhan toi sun equus-asennuskin sellasta sleepperi-mallia
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Ei se putkenpää provosoi, vaan ajotapa, koneen ääni ja kuin mont hyvän-näköst mujaa on kyydis. Jos ajaa ihan kankkusena, autos on kunnon ralli äänet ja kuskin lisäks autos ei oo muita ku tosi hyvän-näköst hameväkee auto täynä ni kyl tääl päin tulee heti joku ottaan kisaa ja yrittää rosvota muijat autosta
Siitä se sitten onkin kiinni; hameväkeä on autossa yleensä tasan yksi ja se ei varmasti katselisi suotuisasti, jos muitakin blondeja (pl. sukulaiset) olisi mukana.. No, sitä on joko tossun alla tai taivasalla..
Vakavasti ottaen, ei koskaan ole tullut kiihdyttelijöitä vierelle. Ehkä täällä Espoossa ei vain tunneta ko. tapaa, kun muutenkin koko cruisailu-ajatus on stadilaisten ja vantaalaisten harteilla?