Raintronic ja OG900

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Avatar
Huikko
"Viggen"
Viestit: 509
Liittynyt: To Maalis 22, 2007 11:17
Paikkakunta: Tampere

Raintronic ja OG900

Viesti Kirjoittaja Huikko »

Hain jo...

Meneekö tuo raintronicin rele suoraan vilkunreleen paikalle?
Minne ja miten kytketään tuo tuulilasilla olevassa yksikössä tuleva johto?
Joutuuko kaivelemaan plussaa sille ja silpomaan jotakin vai saako kaiken suoraan vanhan pyyhkijänreleen nastoista??
----- No more Saabs -----
ex 9-5 Wagon 2.0t SP Business A4 Sun Green, 2000
ex 900 Combi Coupe 2.1 16v M5 Carrara White, 1993
ex 900 Cabriolet 2.0t 16v A3 Monte Carlo Blue, 1992
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10502
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

No, käsittääkseni tonnariinhan toi raintronic käy ja satkun/tonnarin pyyhkijänreleet pitäis olla vaihtokelpoiset keskenään.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Avatar
Huikko
"Viggen"
Viestit: 509
Liittynyt: To Maalis 22, 2007 11:17
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Huikko »

ok...

Mihin tuo johtonippu tuolta tuulilasilla olevalta yksiköltä oikein kytketään?
Siinä on suorakaiteen muotoinen liitin.
----- No more Saabs -----
ex 9-5 Wagon 2.0t SP Business A4 Sun Green, 2000
ex 900 Combi Coupe 2.1 16v M5 Carrara White, 1993
ex 900 Cabriolet 2.0t 16v A3 Monte Carlo Blue, 1992
Avatar
Huikko
"Viggen"
Viestit: 509
Liittynyt: To Maalis 22, 2007 11:17
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Huikko »

jep, niin puuttuu...eikun reklamoimaan myyjää...hyvinhän tää etenee.

Tästä löytyi haulla hiukan kahta tietoa. Ilmeisesti se tunnistin on syytä olla kokonaan tuon lasin kirkkaalla alueella?
----- No more Saabs -----
ex 9-5 Wagon 2.0t SP Business A4 Sun Green, 2000
ex 900 Combi Coupe 2.1 16v M5 Carrara White, 1993
ex 900 Cabriolet 2.0t 16v A3 Monte Carlo Blue, 1992
Avatar
Huikko
"Viggen"
Viestit: 509
Liittynyt: To Maalis 22, 2007 11:17
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Huikko »

kiitoksia neuvoista.

Eiköhän se tuonne ylös pidä laittaa...tuon sivupilarin muovin saa aika helposti pois, mutta mitenkäs tuonne kattoverhoilun alle pääsee helposti käsiksi rikkomatta mitään? Johdon pituus taitaa riittää hyvin vetää tuolta.

-T
----- No more Saabs -----
ex 9-5 Wagon 2.0t SP Business A4 Sun Green, 2000
ex 900 Combi Coupe 2.1 16v M5 Carrara White, 1993
ex 900 Cabriolet 2.0t 16v A3 Monte Carlo Blue, 1992
Avatar
Huikko
"Viggen"
Viestit: 509
Liittynyt: To Maalis 22, 2007 11:17
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Huikko »

Nyt on paikallaan ja toimii. Kiitos neuvoista
Muille asentajille tiedoksi:
- repsikanpuolen pyyhkijä suoraan pystyyn.
- Mittaus sulan yläreunasta 20mm alaspäin
- Anturi siihen kohtaan niin että pystyssä oleva sulka jää keskelle ja 20mm on anturin yläreunasta sulan päähän.

Jää kokonaan tummennetulle alueelle. Ei ole kuljettajan näkökentässä mitenkään. On vain toisen pyyhkimen alueella. Toimii moitteetta.


Vielä kun keksisi mistä se ***t*nan alipainevuoto on lähtöisin...
Tästä onkin oma topicci kun ei läpät aukea ilmakierrossa kunnolla...
----- No more Saabs -----
ex 9-5 Wagon 2.0t SP Business A4 Sun Green, 2000
ex 900 Combi Coupe 2.1 16v M5 Carrara White, 1993
ex 900 Cabriolet 2.0t 16v A3 Monte Carlo Blue, 1992
900 I 16 Kat
"Hölösuu"
Viestit: 1423
Liittynyt: Su Joulu 07, 2003 13:35
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 900 I 16 Kat »

Huikko kirjoitti:Nyt on paikallaan ja toimii. Kiitos neuvoista
Muille asentajille tiedoksi:
- repsikanpuolen pyyhkijä suoraan pystyyn.
- Mittaus sulan yläreunasta 20mm alaspäin
- Anturi siihen kohtaan niin että pystyssä oleva sulka jää keskelle ja 20mm on anturin yläreunasta sulan päähän.

Jää kokonaan tummennetulle alueelle. Ei ole kuljettajan näkökentässä mitenkään. On vain toisen pyyhkimen alueella. Toimii moitteetta.


Vielä kun keksisi mistä se ***t*nan alipainevuoto on lähtöisin...
Tästä onkin oma topicci kun ei läpät aukea ilmakierrossa kunnolla...
Säiliön ja jakajan välillä :wink:
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8262
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Raintronic; mistää saa ja paljonko maksaa?
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Avatar
Huikko
"Viggen"
Viestit: 509
Liittynyt: To Maalis 22, 2007 11:17
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Huikko »

Itse ostin Janhuselta Tampereelta 131€. Netistä voi saada halvemmallakin, mutta sitten on hankalampaa tuo takuujutut sun muut.

Mullakin puuttui tuosta paketista rele kokonaan, jonka sitten hain.

Hieno vehje. Suosittelen.
----- No more Saabs -----
ex 9-5 Wagon 2.0t SP Business A4 Sun Green, 2000
ex 900 Combi Coupe 2.1 16v M5 Carrara White, 1993
ex 900 Cabriolet 2.0t 16v A3 Monte Carlo Blue, 1992
Vastaa Viestiin