9-3 facelift -08 on julkaistu

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
supa
"Kaasari"
Viestit: 36
Liittynyt: Ma Kesä 25, 2007 16:50

Viesti Kirjoittaja supa »

pertti666 kirjoitti:kuten tonne tulevat mallit - puolelle kirjoitin bongasin tänään Turussa ensimmäisen uuden 9-3SS:n. Hopea väriltään..Metro-Auto on siis saanut ilmeisesti facelift demoauton...

käyn kurkkaamassa illalla kun töistä vapaudun
Tulipa käytyä, ni siäl oli snow silver Sport Sedan ja musta SportCombi. Molemmat tais olla 1.8t koneella. Olivat tulleet kuulemma eilen illalla.
JariM
"Kaasari"
Viestit: 12
Liittynyt: Ti Touko 20, 2003 07:42

Viesti Kirjoittaja JariM »

Muutama kamerakännykuva Metro-Auton mustasta SC:stä

Kuva
Kuva[/img]
Kuva
Twarrior
"Viggen"
Viestit: 599
Liittynyt: Pe Maalis 02, 2007 17:16

Viesti Kirjoittaja Twarrior »

wow, onkohan noihin facelift malleihin tullut vakiona tuo AERO helmasarja vai oliko noissa se vain asennettuna? Paremman näköinen oli heti tuo musta kun sumuvalojen ympäriltä oli häipynyt ne "hopeiset" kehykset
BMW 325i E90 MysticBlau, BMW 116i E81 Alpinweiss

Ex. Baijer 330dT E91, 325iA E90, 316ti E36;Ex. SAAB 95STW, 93 SportSedan MY05
#3261
Marko A
"Hölösuu"
Viestit: 2897
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 04:50
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marko A »

Helmasarja on sama mallista riippumatta. Sumareiden kehykset on vain Aerossa. Mustakin näyttää hyvältä tosiaan ;) !
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
hz81
"Hölösuu"
Viestit: 2702
Liittynyt: Ke Touko 11, 2005 17:27
Paikkakunta: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja hz81 »

Mikkelissä oli Karikon Autotalossa hopeinen MY08 9-3 SC 1.8t näytillä viikonloppuna. On se vaan komia peli! Lappeenrantaan tulee ensimmäiset 2 kpl ilmeisesti loppu viikosta.
OPEL
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
ristoj
"Turbo"
Viestit: 299
Liittynyt: Pe Helmi 23, 2007 21:08
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja ristoj »

Näin ensimmäisen kerran livenä face-liftin kokeneen 9-3:n, ei hirveästi sytyttänyt. Keulassa olevat "kromit" näyttävät siltä että ovat muovia joka on yritetty tehdä kromin näköiseksi. Keula on tosi massiivisen näköinen entiseen verrattuna. Vanha keula näyttää sirolta ja menevämmän näköiseltä kuin uusi. Mutta nämä ovat minun mielipiteitä ja makuaisioista voi aina keskustella.
Arcer
"Aero"
Viestit: 436
Liittynyt: Ti Elo 16, 2005 17:56

Viesti Kirjoittaja Arcer »

Ensimmäiset -08 9-3:t (SC ja SS) bongattu treen metroauton ja forssan PP auton pihoilla. Ensiesittelyvkonloppu taitaa lähestyä vauhdilla, kun autoja alkaa olla jo ympäri suomea... Parkkiksella vielä paremman näköinen kuin kuvissa:).
9-5 2.0T ARC
NG9-5 TID4, NG9-3 Bp, 530e
hz81
"Hölösuu"
Viestit: 2702
Liittynyt: Ke Touko 11, 2005 17:27
Paikkakunta: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja hz81 »

Arcer kirjoitti:Ensiesittelyvkonloppu taitaa lähestyä vauhdilla.
1 - 2.9.2007
OPEL
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
saab93f
"Aero"
Viestit: 448
Liittynyt: Pe Elo 15, 2003 11:49
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja saab93f »

supa kirjoitti:
pertti666 kirjoitti:kuten tonne tulevat mallit - puolelle kirjoitin bongasin tänään Turussa ensimmäisen uuden 9-3SS:n. Hopea väriltään..Metro-Auto on siis saanut ilmeisesti facelift demoauton...

käyn kurkkaamassa illalla kun töistä vapaudun
Tulipa käytyä, ni siäl oli snow silver Sport Sedan ja musta SportCombi. Molemmat tais olla 1.8t koneella. Olivat tulleet kuulemma eilen illalla.
Aika hauska kun Oulun AutoÅströmillä oli just samanlainen kaksikko. Toivottavasti saavat (lupasivat kyllä) TTiD:n koikka-autoksi myös.
#115
-60 93 F
-08 9-3 SC TTiD Vector Active
-99 M-B SLK 230K
vjbremer
"Hölösuu"
Viestit: 1308
Liittynyt: Ke Marras 10, 2004 22:09
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja vjbremer »

ristoj kirjoitti:Näin ensimmäisen kerran livenä face-liftin kokeneen 9-3:n, ei hirveästi sytyttänyt. Keulassa olevat "kromit" näyttävät siltä että ovat muovia joka on yritetty tehdä kromin näköiseksi. Keula on tosi massiivisen näköinen entiseen verrattuna. Vanha keula näyttää sirolta ja menevämmän näköiseltä kuin uusi. Mutta nämä ovat minun mielipiteitä ja makuaisioista voi aina keskustella.
Niin paitsi ettei kromipintaa olla yritettykään saada aikaseksi. Himmeää alumiinipintaahan tuossa on haettu. Muoviahan ne rinkulat on aina ollut olivatpa sitten kromilla päällistettyjä tai maalattuja kuupan ajoilta lähtien.

Sama juttu 9-5:n sisäpuolisissa ovenkahvoissa, -04 lähtien himmeä alumiininen pinta kromin sijaan. Minun mielestä paljon modernimman näköinen.
9-5 Vector E85Wössner +F40&Quaife, MB 200C, Jaguar XJ6 1983
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
Poikarukka
"Hirsch"
Viestit: 893
Liittynyt: To Touko 10, 2007 16:17
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja Poikarukka »

vai kumpaakaan? semi-cromi ns.mattakromia ehkä? näyttää vähän alumiinilta. Sama se millä näyttää mutta kun se ei todellakaan ole mitään nuista. Laittaisivatkin sitä miltä näyttää.. ei saa vaikka maksaisi.
Twarrior
"Viggen"
Viestit: 599
Liittynyt: Pe Maalis 02, 2007 17:16

Viesti Kirjoittaja Twarrior »

No olipahan tullut Ouluunkin uusi facelift malli. 1.8t SC linear, musta. Olihan se kyllä ihan näppärän näköinen livenä. Hyvännäköinen oli kun noihin on tullut tuo helmasarja kaikkiin ja penkit oli puolinahat, ehkeivät halkeilekkaan niin helposti.
BMW 325i E90 MysticBlau, BMW 116i E81 Alpinweiss

Ex. Baijer 330dT E91, 325iA E90, 316ti E36;Ex. SAAB 95STW, 93 SportSedan MY05
#3261
Tzeipii
"Kaasari"
Viestit: 25
Liittynyt: Ti Maalis 06, 2007 23:26
Paikkakunta: Vaasa

Nyt onnistui

Viesti Kirjoittaja Tzeipii »

Kyllä tällä kertaa Saabista tuli tyylikäs, paljon paremman näköinen kuin entinen. Enää ei suomessa ole esteenä kuin huono markkinointi.
Teki saabille terää kun se entinen muotoilujohtaja Michael Mauer lähti pois, yritti saabista tehdä liian saksalaismaisen.
Alansa ykkönenhän oli norjalainen Einar Hareide jonka kynästä lähti mm. alkuperäinen 9-5 vuonna 1997 ensiesiteltynä. Tosin NG900 ei ollut kovin hyvä saavutus häneltä.
Nyt vaan täytyisi saada bensiinimallistoon uudistuksia varsinkin tekniikka puoleen, eli iskutilavuutta pienemmäksi ja ahdinta-kompressoria kehiin.
Teknistä etumatkaa odotellessa
vjbremer
"Hölösuu"
Viestit: 1308
Liittynyt: Ke Marras 10, 2004 22:09
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja vjbremer »

Mimmi kirjoitti:Mihin Saab tarvitsee kompresoria? Mielummin kaksi ahdinta.
Samaa mieltä, kaks pakokaasuahdinta. Yks alhaisille kierroksille ja dumpilla sitten isommalle ahtimelle kierrosten noustessa.
9-5 Vector E85Wössner +F40&Quaife, MB 200C, Jaguar XJ6 1983
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
Avatar
tsaarela
"Hölösuu"
Viestit: 3367
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 08:20
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja tsaarela »

Onko kukaan muuten pistänyt merkille, että uudessa rättikatossa on edelleen kylkilistat ja vanhanmalliset ovenkahvat?
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Vastaa Viestiin