Pimahtiko Sensonic???

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Markus boy
"Ruisku"
Viestit: 147
Liittynyt: Pe Helmi 03, 2006 08:00

Viesti Kirjoittaja Markus boy »

Yks kysymys vielä (vaihteisto täysin hebreaa): Auton alle kai tarvittee päästä kanssa? sitä eika voi tehdä päältä päin meinaan tuon vaihdevivuston irroitus laatikosta :oops:
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Hitto kun ei tota muista. Muistan kyllä, että oli 13mm kanta pultissa, mutten sitä että saiko sen yläkautta. :roll: tätä tää on kato. Kyllä mä alan kallistua sille puolelle, että yläkautta sai. :)

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9406
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Jos Peinu tarkoittaa sitä niveltä joka on siellä rintapellin edessä nii ainakin -96 -vuosimallisessa sitä ei saa menemään väärään kohtaan koska on lukittu läpipultilla, ja akselin sekä tangon reiät on porattu niin tarkasti ettei asetu kuin oikealle kohdalleen.
Kait sen jotenkin voi koettaa irrottaa yläkautta, itse irrotin/kiinnitin alakautta kun oli auto muutenkin tunkattuna ylös kytkinrempan vuoksi.

Itsellä päinvastaisia kokemuksia, kiva ajaa toimivalla Sensonicilla, nyt pelaa täydellisesti kun on uusi kytkin ja Sensonic kunnossa ;)

Ihmeen paljon siinä muutossarjassa tulee täysin turhia roippeita kuten tuo vaihdekeppi, ohjaustehostajan säiliö jne. Sen ohjaustehostajan Sensonicin säiliönkin saa kiinnitettyä Senson käyttöyksikön modifioituun tukirautaan.

Edit: jankutetaan vielä kerran:
vaihtakaa nyt ihmeessä Sensonicin DOT-nesteet samalla kun vaihdatte jarrunesteetkin!
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Vastaa Viestiin