Joo. Ei mitään. Mukava vaan kun viitisitte mielipiteitä laittaa. Siksihän kyselin kun halusin kuulla mitä te muut asiasta ajattelette. En todellakaan itse koko aikaa tiedä. Toisena päivänä tuntuu, että vaihtoon menee heti (nimenomaan, kun ei 9-3:lla uskaltanut ajaa perille ja piti puita kuskata käsipelillä kärryyn..) ja toisena taas, ettei ikinä vaihtoa!kimmop kirjoitti: No mulle tuli ensimmäisenä tuosta kyllä mieleen että se vetotarve on sitä luokkaa että CR-V ei riitä, sori jos käsitin väärin ja juttu lähti väärälle tangentille.
Kukin ostaa autonsa oman tarpeensa mukaan mutta kuten Mimmin kommentista jo selvisi niin jos tarvitsee vain vähän korkeampaa henkilöautoa niin ehkä se SC:n vaihto ei välttämättä kannata.
Siinähän se ongelma on, ettei välttämättä kannata, mutta sen kerran kun et autolla pääse minne pitäis niin se tuntuu että pitikin ostaa...
Takatilat, mitkä mulle on todella tärkeät on tosiaan juuri esim CR-V:ssä, Outlanderissa ja X-Trailissa meidän käyttöön paljon SC:ä paremmat. Se on tullut testattua ja todettua. Outlanderissa paras noista edellämainituista.