Jonkun verran näkee autoja invapaikoilla ja jopa invapaikan vieressä, kaupan oven puolella.
Lähes poikkeuksetta ruudussa on uudehko saksalainen premiumauto tai sitten teinituning. Kummassakaan ei kyllä useinkaan ole kylkilistoja. Senköhän takia invapaikkoja käyttävät.
Poikkitieteellisten tutkimusteni mukaan kun on tarpeeksi ureaa lippiksen alla tai 60-vuotislahjaksi itselle ostettu kallis auto alla ja patalaiska papiljottikojootti vieressä, katsotaan oikeudeksi käyttää laittomia paikkoja kävelemisen välttämiseksi.
Sori, taisi lipsahtaa aiheesta.
Kylkilistat
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1102
- Liittynyt: Pe Syys 22, 2006 14:29
- Paikkakunta: Hausjärvi - Tre- Seinäjoki
invapaikat
Saab 9000 CDE 2,3 T -95 (Speedparts stage 4), Saab 96 -71 (stage 1), Saab 96 -63, Audi A4 1,9 Tdi Quattro -03 stage 1, Taunus 17 m umpikylki -61 (MR), Rover 75 estate 2,5 V6 -03, Taunus 17 M sedan -61.
Pakko olla listat. Parkkipaikat nykyään niin ahtaita, että kaiken maailman dementit paiskoo ovilla kyljet mutkalle jos listoja ei ole.
Saab Aero SS 2005 BioPower , BMW 520d X-drive 2016
Past: FIAT Ducato 2011 Multijet 160 retkeilyauto, Saab 9-3 TiD 1999 nahkamäntä, Saab 9-3 Aero 2001, Saab NG 900 1998
#2613#
Past: FIAT Ducato 2011 Multijet 160 retkeilyauto, Saab 9-3 TiD 1999 nahkamäntä, Saab 9-3 Aero 2001, Saab NG 900 1998
#2613#
Eipä ole mitään pakottavaa tarvetta alkaa noita listoja irti repimään,saavat siinä olla,omasta mielestä on vaan paremman näköinen listojen kanssa kuin ilman...
No peltoautoissa tuntuvat lahoavan irti,varsinkin jaappanialaisista
No peltoautoissa tuntuvat lahoavan irti,varsinkin jaappanialaisista
Saab 9000 2.0t -97 Jubileum Stage X
Bmw E53 X5 2002
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
Bmw E53 X5 2002
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98