Kai sitä sitte oon tulossa kattoo sinne iinattiin jokkista taas

En osaa sanoa lipun hintaa.-saab_85 kirjoitti:Määpä alan kooklettaan luuppalaa ja turvakaaria kyseleen ja sitte kohtuu hintasia penkkejä ajoasuja, hanskoja kaikkia ettimää ja suorittaan tutkinnot....
Kai sitä sitte oon tulossa kattoo sinne iinattiin jokkista taas.. et satu tietää lipun hintaa?
Joo painoa on liikaa,tuosta mun saabista on leikattu kaikki nuo pintapellit kokonaan pois,ovista,kontista yms... joka paikasta mistä vaan pystyy leikkaamaan.tonee kirjoitti:ittelläni on just menossa turvakaarien hitsaus ja penkin sovitus meneillään kaksi oviseen ysiysiin josta tulee rokkiralliin auto, pitäis vaan keksiä mistä repii vähän painoa pois, tehoa on ihan hyvin kun on kaasarikone muutettu ruiskuksi.
Joo painoa on liikaa,tuosta mun saabista on leikattu kaikki nuo sisäpuolenpellit kokonaan pois,ovista,kontista yms... joka paikasta mistä vaan pystyy leikkaamaan.tonee kirjoitti:ittelläni on just menossa turvakaarien hitsaus ja penkin sovitus meneillään kaksi oviseen ysiysiin josta tulee rokkiralliin auto, pitäis vaan keksiä mistä repii vähän painoa pois, tehoa on ihan hyvin kun on kaasarikone muutettu ruiskuksi.