Vihdintie macdonaldsin kohdilla musta og9-3

Näitkö tien päällä toisen Saabin, josta haluat tietää enemmän. Kysy täällä.
juhakill
"Kaasari"
Viestit: 13
Liittynyt: Pe Tammi 06, 2006 10:28
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja juhakill »

:D Tarinalla on kaksi kertojaa... Ei tainnut olla se ilta Saabien :wink: Vaikkei mulla sen paremmin ollu asiat. Anyway, S3 Audista on mitattu tehoa enemmän kuin tehdas ilmoittaa. En ole varma,mut siinä kait on tehtaan parempi putkisto. Siis penkissä 29jotain muistaakseni.
SonmH
"Viggen"
Viestit: 680
Liittynyt: Su Elo 21, 2005 21:00
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja SonmH »

juhakill kirjoitti::D Tarinalla on kaksi kertojaa... Ei tainnut olla se ilta Saabien :wink: Vaikkei mulla sen paremmin ollu asiat. Anyway, S3 Audista on mitattu tehoa enemmän kuin tehdas ilmoittaa. En ole varma,mut siinä kait on tehtaan parempi putkisto. Siis penkissä 29jotain muistaakseni.
Eilinen ilta taisi olla.... :lol:
Aleksi
"Viggen"
Viestit: 564
Liittynyt: Su Kesä 05, 2005 14:47
Paikkakunta: Hellsinki

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Mistä kivasta mä oon nyt jääny paitsi?
Og 9-3 Turbo -98 projekti
#2605#
http://www.turbofriiks.com
I love my SAAB like fat kid love cake !!
Hook
"Hölösuu"
Viestit: 2224
Liittynyt: Ti Kesä 08, 2004 21:25
Paikkakunta: Helsinki/Tuusula/Somero

Viesti Kirjoittaja Hook »

juhakill kirjoitti::D Tarinalla on kaksi kertojaa... Ei tainnut olla se ilta Saabien :wink: Vaikkei mulla sen paremmin ollu asiat. Anyway, S3 Audista on mitattu tehoa enemmän kuin tehdas ilmoittaa. En ole varma,mut siinä kait on tehtaan parempi putkisto. Siis penkissä 29jotain muistaakseni.
Jos puhutaan alkuviikosta, niin eipä "varttimaililla" ole hirveesti tehokkaammalla saabillakaan asiaa peruspiristettyjen neliveto&takavetosten kanssa normikaturenkailla normiasfaltilla.. :roll:
.. Hyvä että hkl:n bussit ei mee ohi valoista. :roll:
Jos puhutaan taas loppuviikosta ja 100:sen vauhdista tehdyistä lähdöistä niin Eipä ole helppoa julistaa voittajaa og9-3 stage 3 aeron ja stage 1 audi S3 -07:n välille. Molemmat 2.0 padalla ja kaupanhylly puhaltimella, joka vedetty tappiin.. Isommilla puhaltimilla mennään sitten menojaan.. 8)
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
juhakill
"Kaasari"
Viestit: 13
Liittynyt: Pe Tammi 06, 2006 10:28
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja juhakill »

ole hirveesti tehokkaammalla saabillakaan asiaa peruspiristettyjen neliveto&takavetosten kanssa normikaturenkailla
Näin se menee, mutta kaikki tietää mistä on kyse, rengas on silloin oltava kohdallaan tai jäätävä kotiin :wink: :D
Jatketaan privalla tai jossain muualla jos offtopicci kiinnostaa.
like_a_glove
"Hirsch"
Viestit: 944
Liittynyt: Pe Huhti 28, 2006 01:07
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja like_a_glove »

SonmH kirjoitti:Eilinen ilta taisi olla.... :lol:
Hah...näin on.. :lol: :lol:
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
Juusokas
"Hirsch"
Viestit: 722
Liittynyt: Ma Huhti 12, 2004 23:07
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Juusokas »

Oliskohan se yks musta vetässyt lappeenrannassa kuudenneksi kovimman ajan. Niissä pippaloissa ei paljoa audit juhlinut...
SS-K #1367 \ STCF #44
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -
Aleksi
"Viggen"
Viestit: 564
Liittynyt: Su Kesä 05, 2005 14:47
Paikkakunta: Hellsinki

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Juusokas kirjoitti:Oliskohan se yks musta vetässyt lappeenrannassa kuudenneksi kovimman ajan. Niissä pippaloissa ei paljoa audit juhlinut...
Niinhän se tais vedellä..
Mutta eipä siellä muutenkaan audeja montaa ollut vai oliko yhtään? en muista..
Ja se on varma, että täältä Suomesta löytyy muutama OIKEASTI nopea audi jotka olisi varmaankin antanut mukavasti lisämaustetta lauantain kiihdyttelyihin.
Harmi, kun eivät olleet paikalla... :lol:
Og 9-3 Turbo -98 projekti
#2605#
http://www.turbofriiks.com
I love my SAAB like fat kid love cake !!
juhakill
"Kaasari"
Viestit: 13
Liittynyt: Pe Tammi 06, 2006 10:28
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja juhakill »

Noi Lappeenrannassa onkin hiukan erilaiset kinkerit :wink: Kovaa menee Saabit 8O 8O , vielä kun alkavat lähteä liikkeellekin voiman edellyttämällä tyylillä :wink:
Aleksi
"Viggen"
Viestit: 564
Liittynyt: Su Kesä 05, 2005 14:47
Paikkakunta: Hellsinki

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

juhakill kirjoitti:Noi Lappeenrannassa onkin hiukan erilaiset kinkerit :wink: Kovaa menee Saabit 8O 8O , vielä kun alkavat lähteä liikkeellekin voiman edellyttämällä tyylillä :wink:
Hahah.. sitä mä itsekin toivon ja odottelen..
tosin kyllä tuon mustan (topicissa tutuksi tulleen) vartti yllätti ainakin meikäläisen, ottaen huomioon ettei lentokentän pintaa voi verrata millään tasolla stripiin, saatika sitten kärrynpyöriä joihinkin oikeisiin kiihdytysrenkaisiin... vai mitä mieltä on arvon herrasväki?
Og 9-3 Turbo -98 projekti
#2605#
http://www.turbofriiks.com
I love my SAAB like fat kid love cake !!
SonmH
"Viggen"
Viestit: 680
Liittynyt: Su Elo 21, 2005 21:00
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja SonmH »

Renkaista puheen ollen... Minkähän nopeusluokan renkaita maihtoi olla alla? ettei vaan olisi mennyt yli sallitun.....
Vastaa Viestiin