koko yön tai työ päivän seisottuaan auto käy hetken aikaa kunnolla, muutamasta sekunnista melkein minuttiin, sitten alkaa pauke ja auto sammuu monta kertaa ja saa sahata käyntiin kauan kunnes lähtee taas röpeltäen ja paukkuen.
kierroksia ottaa 3500 tällöin ja ahdot punakeltaisen välissä, siis vapaalla.
minuutin pari tätä jatkuu kunnes joku paikka lämpenee ja alkaa hiljalleen käydä aivan normaalisti.
bensan paineet ok
kokeiltu ilman immua, ei muutosta
lämpö anturia en huomannut irroittaa
joten mistä on saabiin tullut paukku?!
T16 -85 käynti ongelmaa kylmänä
T16 -85 käynti ongelmaa kylmänä
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
045-6302071
jäsenyys hankittu
-
- "Kaasari"
sähköä
Tuntuu että syksyllä kaikki kukkii ! Itsellä vuosia hyvin pelannut 900i teki kertomuksesi mukaisesti SAMAN ! Minulla löytyi silmämääräisesti "vika" kylmäkäynnistys suuttimen päässä olevasta johdosta, kumitutin alta oli toinen "naaras" liittimistä liukunut taaksepäin ja ei saanut kosketusta. En tiedä oliko vika siinä MUTTA YRITÄN EDELLEEN käynnistää vanhaa palvelijaa huomen aamulla. Nyt on ainakin liitin paikallaan ja luultavasti tapahtuu muutakin kuin röpöttämistä. Tosin meillä ei ole turboa.
saab 96 2x aikoinaan
saab 900,1986 musta sedan miltei uudesta saakka
saab 900i , 5ov kaunis mutta temppuilee
saab 900i, valkoinen virka-auto (kaunis ja edullinen)
saab 900,1986 musta sedan miltei uudesta saakka
saab 900i , 5ov kaunis mutta temppuilee
saab 900i, valkoinen virka-auto (kaunis ja edullinen)
Yleensä "paukkuminen, flunssa, yskä" johtuu liian laihasta seoksesta, joten petrooli puoleen kääntyisin. Mutta kaikki on mahdollista...Itse olen muutamasta kerrasta oppinut..vika ei ole sytty puolella vaika nykiminen/paukkuminen on ollutkin hyvin terävää ja sen puolesta sytty puolelle sopivaa ja hyvin oletettavaa...
EI Saabia...tällä erää.