tankin sopivuus -85 900i -> -85 t16.

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
antti.hakamaa
"Hölösuu"
Viestit: 2080
Liittynyt: Ke Maalis 03, 2004 20:51
Paikkakunta: urjala

tankin sopivuus -85 900i -> -85 t16.

Viesti Kirjoittaja antti.hakamaa »

onko -85 900i:sä ja -85 t16:sessa sama polttoainetankki ja pensapumppu?
900i 16-valve 2d -89 (vain kesä ajossa), 900i kat -90 2d (vain kesä ajossa),
900i 16-valve 4d -92 (ka), 900s 3d -91 (ka) ja 90 -85(oe) #1918
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8096
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Re: tankin sopivuus -85 900i -> -85 t16.

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

antti.hakamaa kirjoitti:onko -85 900i:sä ja -85 t16:sessa sama polttoainetankki ja pensapumppu?
Bensapumput on ainakin erilaiset.
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10502
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Jos paat ton 8-tappisen tankin pumppuineen t16:n kaveriksi, niin homma pelaa. Tuo 8-venaisten k-jetin pumppu tuottaa tarpeeksi bensaa t16:lle, jossa on matalampi paine käytössä. Toisinpäin ei pelaa.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
antti.hakamaa
"Hölösuu"
Viestit: 2080
Liittynyt: Ke Maalis 03, 2004 20:51
Paikkakunta: urjala

Viesti Kirjoittaja antti.hakamaa »

eli putki lähtö pumpulta käy suoraan t16:seen sekä sähkö johdot ovat samanlaisilla liittimillä.
900i 16-valve 2d -89 (vain kesä ajossa), 900i kat -90 2d (vain kesä ajossa),
900i 16-valve 4d -92 (ka), 900s 3d -91 (ka) ja 90 -85(oe) #1918
Avatar
tetammi
"Saabisti"
Viestit: 7683
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 11:14
Paikkakunta: Paimio

Viesti Kirjoittaja tetammi »

antti.hakamaa kirjoitti:eli putki lähtö pumpulta käy suoraan t16:seen sekä sähkö johdot ovat samanlaisilla liittimillä.
Kyllä siinä joutuu molemmat modifioimaan. Helpoimmalla pääsee kun hommaa tuohon T16:seen vaan uuden pumpun. Haulla löytyy sen asennuksesta enempi.
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
antti.hakamaa
"Hölösuu"
Viestit: 2080
Liittynyt: Ke Maalis 03, 2004 20:51
Paikkakunta: urjala

Viesti Kirjoittaja antti.hakamaa »

mutta köykö tuo t16 sen pumppu tuohon ruiskun tankkiin.

jos nbäin niin ilman muuta se kannattaa tehdä noin.

tarkoitus on laitta ehjä tankki ruiskusta tuohon t16:seen
900i 16-valve 2d -89 (vain kesä ajossa), 900i kat -90 2d (vain kesä ajossa),
900i 16-valve 4d -92 (ka), 900s 3d -91 (ka) ja 90 -85(oe) #1918
Avatar
tetammi
"Saabisti"
Viestit: 7683
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 11:14
Paikkakunta: Paimio

Viesti Kirjoittaja tetammi »

antti.hakamaa kirjoitti:mutta köykö tuo t16 sen pumppu tuohon ruiskun tankkiin.

jos nbäin niin ilman muuta se kannattaa tehdä noin.

tarkoitus on laitta ehjä tankki ruiskusta tuohon t16:seen
Ei ole koskaan tullu vierekkäin vertailtua mutta muistelisin että kun iivarin(k-jet)pumppu on kumikauluksen kanssa kiinni niin siinä ei olis ees niitä kierteitä millä 16-venasten pumppu tulee kiinni.
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Vastaa Viestiin