Saanko silti leikkiä teiän kaa ?
Saanko silti leikkiä teiän kaa ?
Aero meni jo kuukausi sitten ja nyt tulo V70:nen taloon.
Pikahavaintoina (noin 300 km takana) sanottakoon, että Saabi on parempi ajaa, vaikkei tämäkään huono ole. Volvo on hiljasempi ja ehkä inansa parempi äänentoisto kuin AS2:ssa. Tilavampi takapenkki, vanhoollisempi, mutta väljempi tunnelma. Toki Volvo on vanhempi ja 12 t€ halvempi, niin pitääkin sen olla krouvimpi.
Aeron 230 hv ja tämän T5:n luonteissa on eroa kuten väännöt 350 / 310:kin kertoo eli ehkä inansa herkemmin ja vaivattomammin Saabi liikkui. Molemmat on automaatteja.
Foorumin toimintaa ihastuneena nöyrimmin kysynkin, että vaikka "väärällä" rassilla ajelenkin, niin saanhan edelleenkin leikkiä teidän kanssa, saanhan ?
Pikahavaintoina (noin 300 km takana) sanottakoon, että Saabi on parempi ajaa, vaikkei tämäkään huono ole. Volvo on hiljasempi ja ehkä inansa parempi äänentoisto kuin AS2:ssa. Tilavampi takapenkki, vanhoollisempi, mutta väljempi tunnelma. Toki Volvo on vanhempi ja 12 t€ halvempi, niin pitääkin sen olla krouvimpi.
Aeron 230 hv ja tämän T5:n luonteissa on eroa kuten väännöt 350 / 310:kin kertoo eli ehkä inansa herkemmin ja vaivattomammin Saabi liikkui. Molemmat on automaatteja.
Foorumin toimintaa ihastuneena nöyrimmin kysynkin, että vaikka "väärällä" rassilla ajelenkin, niin saanhan edelleenkin leikkiä teidän kanssa, saanhan ?
JK
Re: Saanko silti leikkiä teiän kaa ?
Ei minulla ainakaan ole sitä mitään vastaa, kunhan et rupea aivopesemään ihmisiä volvon leiriinjkairt kirjoitti:Aero meni jo kuukausi sitten ja nyt tulo V70:nen taloon.
Pikahavaintoina (noin 300 km takana) sanottakoon, että Saabi on parempi ajaa, vaikkei tämäkään huono ole. Volvo on hiljasempi ja ehkä inansa parempi äänentoisto kuin AS2:ssa. Tilavampi takapenkki, vanhoollisempi, mutta väljempi tunnelma. Toki Volvo on vanhempi ja 12 t€ halvempi, niin pitääkin sen olla krouvimpi.
Aeron 230 hv ja tämän T5:n luonteissa on eroa kuten väännöt 350 / 310:kin kertoo eli ehkä inansa herkemmin ja vaivattomammin Saabi liikkui. Molemmat on automaatteja.
Foorumin toimintaa ihastuneena nöyrimmin kysynkin, että vaikka "väärällä" rassilla ajelenkin, niin saanhan edelleenkin leikkiä teidän kanssa, saanhan ?

Onnea uudella hankinnalla, vaikka onki "väärän" merkkinen.
#1730
500whp.net member
500whp.net member
Eikös se riitä että on SAAPISTI-henkinen!
Itselläkin ollut paljon muita " väärän merkkisiä" mutta aina saab-henki loistaa läpi.
Tosin nyt on kaksi saappia: "kauneusleikkauksessa" ollut tonnari ja ikinuori kutvonen.
Tosin varastossa murray-merkkinen ruohonleikkuri.....
Pysy vaan JKAIRT ahkerana foorumin tarkkailijana, sillä tiedän kuinka käy kun aikaa kuluu......
Ps. Ratapäiville ei Volvolla kannata tulla, kun joutuu latua antamaan nopeammille heh....
Itselläkin ollut paljon muita " väärän merkkisiä" mutta aina saab-henki loistaa läpi.

Tosin nyt on kaksi saappia: "kauneusleikkauksessa" ollut tonnari ja ikinuori kutvonen.
Tosin varastossa murray-merkkinen ruohonleikkuri.....

Pysy vaan JKAIRT ahkerana foorumin tarkkailijana, sillä tiedän kuinka käy kun aikaa kuluu......

Ps. Ratapäiville ei Volvolla kannata tulla, kun joutuu latua antamaan nopeammille heh....

Onnea uudelle T5 omistajalle! 
Autoista ripein mitä on tullut ajettua/tullut oltua kyydissä, on ollut Volvo. Kyseessä oli V70R AWD (2.5ltr), pikkasen piristettynä. Täytyy sanoa että kiihtyvyys oli uskomaton. Ja referenssinä voin pitää esim. Audi S4 (4.2ltr) ja E36 M3 (3.0ltr)
Elikkäis tän voisi muotoilla vaikka niin että autossa täytyy olla kuutioita 2.0 tai mieluummin yli, turbo ja vetää joka kulmasta.
Kun sais ton oman projektin kulkemaan ärrä-Volvon lailla...hmm...


Autoista ripein mitä on tullut ajettua/tullut oltua kyydissä, on ollut Volvo. Kyseessä oli V70R AWD (2.5ltr), pikkasen piristettynä. Täytyy sanoa että kiihtyvyys oli uskomaton. Ja referenssinä voin pitää esim. Audi S4 (4.2ltr) ja E36 M3 (3.0ltr)
Elikkäis tän voisi muotoilla vaikka niin että autossa täytyy olla kuutioita 2.0 tai mieluummin yli, turbo ja vetää joka kulmasta.
Kun sais ton oman projektin kulkemaan ärrä-Volvon lailla...hmm...


-
- "Aero"
- Viestit: 323
- Liittynyt: Su Kesä 22, 2003 10:18
- Paikkakunta: Porvoo
Leikkiihän ne munkin kaa. No joo, onhan mulla toi OGsatku, mutta kun se on vaan kakkosauto. Ei silti kukaan oo suuttunut, vaikka ykköspirssinä toi 850 Wagon (140 hv
) onkin. Tai nyt se on konerempassa ja mamma ajaa OP**-merkkisellä kulkineella. Aaarrrggghhh.

Volvo 850 GL Stw 2.4 10v -1994 ml. 321 292
Ford Mondeo 1.8i CLX Stw - 1996 ml. 270 713
Ford Mondeo 1.8i CLX Stw - 1996 ml. 270 713
-
- "Aero"
- Viestit: 404
- Liittynyt: Pe Heinä 18, 2003 17:28
- Paikkakunta: Jyväskylän MLK
Ette te niin yksioikoista väkeä olekaan. Ja näkyy traktorifoorumilla muitakin tämänkin sivuston aktiivikäyttäjiä.
Löytyi muutoin vielä 3 senttiä kaasupedaalista varaa. On vaan vähän jäykkä (ei kai sitten hirveesti poljettu). Kyllä se sitten lähti, tosin kapeammat renkaat 205 vs 225 ilmeisesti hieman tekevät levottomaksi eli kaksin käsin saa ruoria pidellä, mikäli aikoo rampilla pysyä, kun kiihdyttämään lähtee. Huippuja kokeillaan sitten joskus, kun on öljyt vaihdettu ja silleen.
Löytyi muutoin vielä 3 senttiä kaasupedaalista varaa. On vaan vähän jäykkä (ei kai sitten hirveesti poljettu). Kyllä se sitten lähti, tosin kapeammat renkaat 205 vs 225 ilmeisesti hieman tekevät levottomaksi eli kaksin käsin saa ruoria pidellä, mikäli aikoo rampilla pysyä, kun kiihdyttämään lähtee. Huippuja kokeillaan sitten joskus, kun on öljyt vaihdettu ja silleen.
JK