Ei toimi lämpösenä

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
mangizzle
"Kaasari"
Viestit: 35
Liittynyt: Ti Tammi 16, 2007 20:35
Paikkakunta: Pirkkala

Viesti Kirjoittaja mangizzle »

Mertmi kirjoitti:Koitappa eri puolaakin. Mie en maksanu ku 7euroa puolasta, kun hain sen purkaamolta aikoinaan. Nyt on puolia useampi jemmassa, kun purettiin puolentusinaa autoa...
Dodii nyt toimii puolan vaihdon jälkeen. :wink:

Ainoa vika enää jäljellä on ajoittainen heikko tyhjäkäynti ja "hidastempoinen" nykiminen kiihdyttäessä. :? Tulppien vaihtoa täytyy illalla ainakin kokeilla..
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10500
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

mangizzle kirjoitti:
Mertmi kirjoitti:Koitappa eri puolaakin. Mie en maksanu ku 7euroa puolasta, kun hain sen purkaamolta aikoinaan. Nyt on puolia useampi jemmassa, kun purettiin puolentusinaa autoa...
Dodii nyt toimii puolan vaihdon jälkeen. :wink:

Ainoa vika enää jäljellä on ajoittainen heikko tyhjäkäynti ja "hidastempoinen" nykiminen kiihdyttäessä. :? Tulppien vaihtoa täytyy illalla ainakin kokeilla..
Sytytysennakko ja seokset vielä tarkastukseen. Joskus semmonen kevyt nykiminen tai empiminen kiihdytyksissä voi korjautua ihan hienoisella ennakon lisäyksellä. Jos se lisäys on 1-3 astetta, niin se ei tuo mitään negatiivisia vaikutuksia moottorin toimintaan. Parantaa useinmiten kaasuun reagointiakin. Negatiivisena vaikutuksena liiallinen sytytysennakon lisäys voi huonontaa moottorin käynnistymistä, vähentää tehoja ja voi pahimmillaan rikkoa moottorinkin, jos ihan överiksi menee. Tämä vaan varoituksen sanana, jos joku luulee ennakon lisäyksen olevan joku ehtymätön tehoruuvi tms. :D
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
mangizzle
"Kaasari"
Viestit: 35
Liittynyt: Ti Tammi 16, 2007 20:35
Paikkakunta: Pirkkala

Viesti Kirjoittaja mangizzle »

Sytytysennakko ja seokset vielä tarkastukseen. Joskus semmonen kevyt nykiminen tai empiminen kiihdytyksissä voi korjautua ihan hienoisella ennakon lisäyksellä. Jos se lisäys on 1-3 astetta, niin se ei tuo mitään negatiivisia vaikutuksia moottorin toimintaan. Parantaa useinmiten kaasuun reagointiakin. Negatiivisena vaikutuksena liiallinen sytytysennakon lisäys voi huonontaa moottorin käynnistymistä, vähentää tehoja ja voi pahimmillaan rikkoa moottorinkin, jos ihan överiksi menee. Tämä vaan varoituksen sanana, jos joku luulee ennakon lisäyksen olevan joku ehtymätön tehoruuvi tms. :D
Juu ne pitääkin kattoo. Huomenna aattelin tulpat vaihtaa ja katsoa onko kottarainen muuttanut ilmanputsariin kun ei enää pöntössään viihdy. :wink: Voisiko ilmavuoto imupuolella aiheuttaa nykimistä ja heikkoa tyhjäkäyntiä kylmänä?[/quote]
mangizzle
"Kaasari"
Viestit: 35
Liittynyt: Ti Tammi 16, 2007 20:35
Paikkakunta: Pirkkala

Viesti Kirjoittaja mangizzle »

Sytytysennakko ja seokset vielä tarkastukseen. Joskus semmonen kevyt nykiminen tai empiminen kiihdytyksissä voi korjautua ihan hienoisella ennakon lisäyksellä. Jos se lisäys on 1-3 astetta, niin se ei tuo mitään negatiivisia vaikutuksia moottorin toimintaan. Parantaa useinmiten kaasuun reagointiakin. Negatiivisena vaikutuksena liiallinen sytytysennakon lisäys voi huonontaa moottorin käynnistymistä, vähentää tehoja ja voi pahimmillaan rikkoa moottorinkin, jos ihan överiksi menee. Tämä vaan varoituksen sanana, jos joku luulee ennakon lisäyksen olevan joku ehtymätön tehoruuvi tms. :D
Juu ne pitääkin kattoo. Huomenna aattelin tulpat vaihtaa ja katsoa onko kottarainen muuttanut ilmanputsariin kun ei enää pöntössään viihdy. :wink: Voisiko ilmavuoto imupuolella aiheuttaa nykimistä ja heikkoa tyhjäkäyntiä kylmänä?
Vastaa Viestiin