Käsinoja penkkien välissä
-
- Matalapaineturbo
Käsinoja penkkien välissä
Etupenkkien välissä oleva käsinoja, siis tavarakotelon kansi, kuuluuko sen liikkua myös eteenpäin, siis onkohan siinä säätöä kyynärpäätä varten vai ei? Omassa autossani se ei liiku, ainakaan käsin vetämällä, täytyyköhän ottaa vasara avuksi?
Miksu,
Saab 9-5 2.3 t Vector Griffin Wagon -10
Saab 9-5 2.3 t Vector Wagon -03
Saab 9-3 2.0 t Aero -01
Saab 9-5 2.3 t Vector Griffin Wagon -10
Saab 9-5 2.3 t Vector Wagon -03
Saab 9-3 2.0 t Aero -01
-
- "Aero"
-
- Matalapaineturbo
Re: Käsinoja penkkien välissä
Vain kiinteä kyynärnoja vakiovaruste.laakkonen13 kirjoitti:Etupenkkien välissä oleva käsinoja, siis tavarakotelon kansi, kuuluuko sen liikkua myös eteenpäin, siis onkohan siinä säätöä kyynärpäätä varten vai ei? Omassa autossani se ei liiku, ainakaan käsin vetämällä, täytyyköhän ottaa vasara avuksi?
Säädettävä kyynärnoja lisävaruste,
sisältyi johonkin varustepakettiin.
Ex: Saab 9-5 2.0t Aut Wagon 2007
Ex: Saab 9-5 2.0t Aut Wagon 2002
Ex: Saab 9-5 2.0t Aut Wagon 2002
-
- Matalapaineturbo
Ei ollut, sisältyi comfort-pakettiin joka oli vain Griffinissä vakiona.iikoo kirjoitti:Ainakin 2001-mallissa se oli SE-versioon kuuluva varuste.Hece R kirjoitti:Mulla on uotssa -03:ssa semmoine liikutettava malli. LIeneekö alkuperäinen omistaja sitten ottanut sen vasrusteena, en tiedä...
9-5 Hirsch A 2007
No, jos otetaan SE- ja ei-SE-malli, niin mitäs varuste-eroja näissä sitten oli? Mikä taikka mitkä varusteet tekivät SE:n?Saab-lady kirjoitti:Ei ollut, sisältyi comfort-pakettiin joka oli vain Griffinissä vakiona.iikoo kirjoitti:
Ainakin 2001-mallissa se oli SE-versioon kuuluva varuste.
Toisekseen, Vector-, Arc- ja Griffin- ym. paketit taisivat tulla mallistoon vasta 2002.
(Itse asiassa nämä on kuitenkin jossain sivustolla kaikki selvitetty, kunhan vaan tietäisi URL:n. Loppuisi tämä arvailu)
Minun ei tarvitse arvata.iikoo kirjoitti:No, jos otetaan SE- ja ei-SE-malli, niin mitäs varuste-eroja näissä sitten oli? Mikä taikka mitkä varusteet tekivät SE:n?Saab-lady kirjoitti:Ei ollut, sisältyi comfort-pakettiin joka oli vain Griffinissä vakiona.iikoo kirjoitti:
Ainakin 2001-mallissa se oli SE-versioon kuuluva varuste.
Toisekseen, Vector-, Arc- ja Griffin- ym. paketit taisivat tulla mallistoon vasta 2002.
(Itse asiassa nämä on kuitenkin jossain sivustolla kaikki selvitetty, kunhan vaan tietäisi URL:n. Loppuisi tämä arvailu)
2001 säädettävä käsinoja sisältyi comfort-pakettiin joka oli vain Griffinissä vakiona. SE- ja ei-SE-mallin varuste erot löydät haulla.
9-5 Hirsch A 2007
M2001 SE-varusteluun kuului mm. 16" 5-spoke vanteet, ACC, sumuvalot, nahkapäällysteinen ratti, vaihdetangon nuppi ja käsijarrun palje. Lisäksi muissa paitsi 2.0t SE:ssä oli myös jalopuu kojetaulu ja TCS-luistonesto. Säädettävä kyynärnoja kuului tosiaan Comfort-pakettiin. Näin ainakin Saab 9-5 M2001 esitteen mukaan.iikoo kirjoitti: No, jos otetaan SE- ja ei-SE-malli, niin mitäs varuste-eroja näissä sitten oli? Mikä taikka mitkä varusteet tekivät SE:n?
Eski
Heh, sitten mulla on kotterossani ihan Comfort-pakettikin. Toisaalta se jalopuinen koetaulu nyt on lähinnä "jalomuovinen". Itse en ole koskaan pitänyt tuosta, minusta se on yksinkertaisesti ruma.Eski kirjoitti: M2001 SE-varusteluun kuului mm. 16" 5-spoke vanteet, ACC, sumuvalot, nahkapäällysteinen ratti, vaihdetangon nuppi ja käsijarrun palje. Lisäksi muissa paitsi 2.0t SE:ssä oli myös jalopuu kojetaulu ja TCS-luistonesto. Säädettävä kyynärnoja kuului tosiaan Comfort-pakettiin. Näin ainakin Saab 9-5 M2001 esitteen mukaan.
Eski
Eli siis 9-5:n on siis saanut ilman ACC:tä? Harvassa taitavat olla, en muista, olenko edes nähnyt tuollaista.
Re: Käsinoja penkkien välissä
Alunperin karvalakkimallissa ei ollut ilmastointia ollenkaan, eli manuaali-ilmastoinnistakin (AC) oli maksettava lisähintaa.
Jalopuukojetaulu (tumma pähkinäpuu) on 9-5:ssa todellakin puuta eikä muovia.
Eski
Jalopuukojetaulu (tumma pähkinäpuu) on 9-5:ssa todellakin puuta eikä muovia.
Eski