Kupari kirjoitti:No olen vakavasti harkinnutkin sitä jo jonkin aikaa. Rajansa kaikella. Piti vielä omakotitalokin hommata kun avon mielestä rivarissa ei ollut oikein mielekästä tekemistä. Jos olisin tiennyt että mulle sitä tekemistä piti saada olisi jäänyt hommaamatta.
Avauduppas rakentavasti sille avokillekin vähän ettei käämit kärähdä kunnolla
Hemmetti, kaksi hyvää duunipaikkaa mennyt sivusuun puolen vuoden sisään. Ensteks olleessa paikassa oli rekrykielto ja toisessa cost cutting program alkoi just
Nyt kaksi muuta tarjousta vielä taskussa. Taidan ottaa sen vähiten maksetun, koska siinä on vain 3 työpäivää viikossa. Ehtii hoidella lasten ja mikseipä myös omia asioita. Toisessa on paikalliseen tyyliin 6pvää/vko - ei nappaa. Ketsuttaa silti
MiTo QV -10
Ex: BMW 320i -05, Saab 9-3 SC 1.8t -08
Meni Turbosta bensapumppu. No, eipä ketuta ku oli näinkin selvä tapaus ku pienen paukuttelun jälkeen "heräsi" henkiin mutta pumppu käy ku viimeisiään vetelevä akvaariopumppu. Kurluttaa ja rämisee, ja tyhjäkäynti seilaa.
Tuli vaihdettua paikkakuntaa. Ajoin yli 350 km joka helvetin viikonloppu melkein 3 kk:n remppaamaan kaksiotani että saisin siitä paremman hinnan. Nyt kun se on myynnissä niin ei ainoatakaan katsojaa ensiesittelyssä. Vituttaa oma tyhmyys kun uskoin välittäjää joka lupasi saavansa kämpästä parhaan hinnan. Kahden asunnon loukussa on hienoa olla. Ei kukaan tarttis Pispalasta kasioo?
Saab 9000 CDE 2,3 T -95 (Speedparts stage 4), Saab 96 -71 (stage 1), Saab 96 -63, Audi A4 1,9 Tdi Quattro -03 stage 1, Taunus 17 m umpikylki -61 (MR), Rover 75 estate 2,5 V6 -03, Taunus 17 M sedan -61, Corolla LB
JiiVee kirjoitti:Tuli vaihdettua paikkakuntaa. Ajoin yli 350 km joka helvetin viikonloppu melkein 3 kk:n remppaamaan kaksiotani että saisin siitä paremman hinnan. Nyt kun se on myynnissä niin ei ainoatakaan katsojaa ensiesittelyssä. Vituttaa oma tyhmyys kun uskoin välittäjää joka lupasi saavansa kämpästä parhaan hinnan. Kahden asunnon loukussa on hienoa olla. Ei kukaan tarttis Pispalasta kasioo?
Ettei vaan käynyt se klassinen moka että asiakas valitsi sen välittäjän joka lupasi saavansa parhaan hinnan kämpästä? Paras todiste liian kovasta pyyntihinnasta on usein juuri se että esittelyissä ei käy ketään..
JiiVee kirjoitti:Tuli vaihdettua paikkakuntaa. Ajoin yli 350 km joka helvetin viikonloppu melkein 3 kk:n remppaamaan kaksiotani että saisin siitä paremman hinnan. Nyt kun se on myynnissä niin ei ainoatakaan katsojaa ensiesittelyssä. Vituttaa oma tyhmyys kun uskoin välittäjää joka lupasi saavansa kämpästä parhaan hinnan. Kahden asunnon loukussa on hienoa olla. Ei kukaan tarttis Pispalasta kasioo?
Ettei vaan käynyt se klassinen moka että asiakas valitsi sen välittäjän joka lupasi saavansa parhaan hinnan kämpästä? Paras todiste liian kovasta pyyntihinnasta on usein juuri se että esittelyissä ei käy ketään..
Juuri näin on. Tulee niin vähän tehtyä tuota asuntokauppaa ettei tiedä mikä oikea hinta olisi. Nyt on hintaa tiputettu, saas nähdä kuinka käy.
Saab 9000 CDE 2,3 T -95 (Speedparts stage 4), Saab 96 -71 (stage 1), Saab 96 -63, Audi A4 1,9 Tdi Quattro -03 stage 1, Taunus 17 m umpikylki -61 (MR), Rover 75 estate 2,5 V6 -03, Taunus 17 M sedan -61, Corolla LB
dimebak kirjoitti:Miksi tää foorumin "liikkuu" ku täi tervassa? Kaikki muut sivut aukeaa riprap-vauhtia.
Olen huomannu ihan saman ja ihmetelly, mut en oo viittiny mainita kun tää minun wintöötin asennus alkaa olla niin pahasti lahonnut(ja kaikki selaimet sekoilee) niin oon olettanu vian olevan täällä päässä.
Nythän tää ei pahastikkaan lagaa, postausikkunakin aukes alle 15sec ajassa kun pahimmillaan on mennyt minuutti-pari.
Nonni nyt perkele palo "virman" parempi tietokone ja joutuu tällä vanhalla selailemaan! Kyllä syöp miestä.. joutuu taas tietokone kaupoille sen verran paljon kärähti osia..
-Jouni Lappalainen- #2795-
Boxer KA -97, 900i/T8 4d -88, Audi 100 2.2Tic Quattro