kytkin sylinteri!
kytkin sylinteri!
Onkos kuinka vaikeaa vaihtaa kytkinsylinterin(se sylinteri siellä polkimien päällä) tiivisteet itse apuna käyttäen korjausopasta? ku on nimittäin aika suolanen hinta vain tuo uus sylinteri joka maksaa 180€ 

Re: kytkin sylinteri!
Benito kirjoitti:Onkos kuinka vaikeaa vaihtaa kytkinsylinterin(se sylinteri siellä polkimien päällä) tiivisteet itse apuna käyttäen korjausopasta? ku on nimittäin aika suolanen hinta vain tuo uus sylinteri joka maksaa 180€
Tiivisteiden vaihto on niin helppo homma että itse sorruin kyselemään tyhmiä sitä tehdessäni kun en sitä niin helpoksi uskonut. Nyt menis varmaan alle puolessa tunnissa
- sokka ja irti polkimesta
- 2 10mm mutskua auki sylinteristä
- Sylinteri käteen , sokka pois pölysuojan alta ja sylkky kappaleiksi.
- Uudet tiivisteet sisään ja sylkky takasin
MUTTA: Nyt muutama viikko tiivisteiden vaihdon jälkeen liityn niihin kaikkiin muihin jotka toteavat " sama kuin kusis pakkasella housuun". Toimii hetken ja sitten on taas ongelmia, mutta voishan noi vaihtaa vaikka joka aamu ennen töihin lähtöä
Aivanpa niin, toimi alle 2 viikkoa, sitten losahti uudestaan, onneksi oli vaihto-osa kontissa ja vaihdoin tuon sylinterin lutakon parkissa, kiitos vaan jyväskylän saabisteille työkalujen lainasta, tiedätte keitä olette. :)Kaide kirjoitti:MUTTA: Nyt muutama viikko tiivisteiden vaihdon jälkeen liityn niihin kaikkiin muihin jotka toteavat " sama kuin kusis pakkasella housuun". Toimii hetken ja sitten on taas ongelmia, mutta voishan noi vaihtaa vaikka joka aamu ennen töihin lähtöä
-Sami
Sami Räihä #1910
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Mulla on teoria miksi noi hajoilee uudelleen. Asetelma on niin jäykkä ja levy niin lopussa että sylinterit joutuvat koville liikutellessaan tuota pakettiaTobbana kirjoitti:Aivanpa niin, toimi alle 2 viikkoa, sitten losahti uudestaan, onneksi oli vaihto-osa kontissa ja vaihdoin tuon sylinterin lutakon parkissa, kiitos vaan jyväskylän saabisteille työkalujen lainasta, tiedätte keitä olette.Kaide kirjoitti:MUTTA: Nyt muutama viikko tiivisteiden vaihdon jälkeen liityn niihin kaikkiin muihin jotka toteavat " sama kuin kusis pakkasella housuun". Toimii hetken ja sitten on taas ongelmia, mutta voishan noi vaihtaa vaikka joka aamu ennen töihin lähtöä
-Sami
Teoriasi kosahti alkumetreillä, oli nimittäin aivan uusi kytkin+asetelma. :)Kaide kirjoitti:Mulla on teoria miksi noi hajoilee uudelleen. Asetelma on niin jäykkä ja levy niin lopussa että sylinterit joutuvat koville liikutellessaan tuota pakettiaTobbana kirjoitti:Aivanpa niin, toimi alle 2 viikkoa, sitten losahti uudestaan, onneksi oli vaihto-osa kontissa ja vaihdoin tuon sylinterin lutakon parkissa, kiitos vaan jyväskylän saabisteille työkalujen lainasta, tiedätte keitä olette. :)Kaide kirjoitti:MUTTA: Nyt muutama viikko tiivisteiden vaihdon jälkeen liityn niihin kaikkiin muihin jotka toteavat " sama kuin kusis pakkasella housuun". Toimii hetken ja sitten on taas ongelmia, mutta voishan noi vaihtaa vaikka joka aamu ennen töihin lähtöä
-Sami
-Sami
Sami Räihä #1910
Saksanpatonki alla
Saksanpatonki alla