Mihin CSE SRS-korjaukseen pääkaupunkiseudulla?

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
tapsak4
"Tuplakaasari"

Mihin CSE SRS-korjaukseen pääkaupunkiseudulla?

Viesti Kirjoittaja tapsak4 »

Mihinkäs kannattaisi viedä -94 CSE SRS vian korjaukseen? Viallahan on pitkä historia ja luulin päässeeni siitä jo eroon (matala jännite), mutta aina vaan se kurkistaa puun takaa silloin kun ei pitäisi. Eli vika on "vasen etutunnistin, väliaikainen katkos"..... ja aina sama. Liittimessä tai tunnistimen maadoituksessa en havaitse itsekorjattavaa vikaa.

Tartten siis luotettavan ja asiantuntevan sähkärin TECHillä varustettuna pääkaupunkiseudulla. Masterfitit ei oikein vakuuta....

Tapsa
tapsak4
"Tuplakaasari"

Viesti Kirjoittaja tapsak4 »

No niin, nyt on turvatyynyjärjestelmä vihdoin kunnossa (toivottavasti).

Eli MetroAuto Airportista löytyi todellakin asiansa osaava huoltoneuvoja Matti Halonen. Olin toissa viikon Floridassa työmatkalla, jätin Saabin maanantaina kentälle MetroAuton paikalle ja avaimet Airpro-tiskille. Perjantaina kotiin tullessani oli auto palautettu samaan ruutuun. Palvelun hinta 65€ - ei paha jos vertaa vaikka taksiin ja pysäköintiin.

Vika löytyi hapettuneesta keskusyksiköstä - edellinen lämppärin kenno oli vuotanut hieman ja päästänyt mehut pilaamaan elektroniikan. Ilmiöstä on ameriikan mantereella "safety recall" ja Suomessakin ollut vuonna 1999 kampanja. Jostain syystä mun autooni ei sitä ole tehty (mulla vasta v 2001 alkaen).

Tehdas maksoi lystin (osat ja työn) vian paikallistamista lukuunottamatta :D .

Kerrassaan mainiosti hoidettu juttu.

Tapsa
Vastaa Viestiin