2008 takavalot vanhaan?
2008 takavalot vanhaan?
Aina kun näkee tuon 2008 mallin tulee mieleen, että noi takavalot näyttää mitoiltaan ja muodoltaan samanlaisilta kuin vanhemmissa. Mahtaisiko sopia vanhaan kiesiin uuden mallin takavalot? Tähän ei taida kellään olla vielä mahdollisuutta perehtyä.
En kylläkään vaihtoa suunnittele, koska en pidä uusista takavaloista noiden mustien reunojen kanssa. Jos mustaa reunaa ei olisi niin voisi olla veikeät.
En kylläkään vaihtoa suunnittele, koska en pidä uusista takavaloista noiden mustien reunojen kanssa. Jos mustaa reunaa ei olisi niin voisi olla veikeät.
-Mscrnt-
Odotappas pari vuotta. Uskoisin, että vanhat alkaa näyttää "vanhemmilta" kunhan aikaa hieman kuluu. Näin yleensä tuntuu käyvän, vaikka ens alkuun ei uusi miellytäkkään silmää.moose kirjoitti:Jos joku haluaa vaihtaa vanhat uuteen, niin minä voin vaihtaa uudet vanhaan. Nuo uudet lamput ovat oikeasti törkeät...
Edit: ja jos ne uudet sopii vanhaan, niin Spedeparts myy niitä kohta upgrade kitteinä
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Jep, näinhän se usein käy mutta en oikein usko tuohon tässä tapauksessa. Saabilla on nimittäin tapana tehdä noissa facelifteissä autoista enemmän tai vähemmän typerän näköisiä. Onneksi uuden 9-3 keula on suht onnistunut, mutta katsokaapa vaikka 9-5 nykyistä tilaa - aivan kuin ammattikoulun autopuoli olisi päästetty suunnittelemaan faceliftia, ja tuloksena on nyt sitten pahempien "tuning" kliseiden kokoelma... Alkuperäinen ajatus tuntuu aina noissa facelifteissä katoavan.Marko A kirjoitti:Odotappas pari vuotta. Uskoisin, että vanhat alkaa näyttää "vanhemmilta" kunhan aikaa hieman kuluu. Näin yleensä tuntuu käyvän, vaikka ens alkuun ei uusi miellytäkkään silmää.
9-5:n ymmärtää, koska siinä ei selvästikään haluttu kajota koriprässeihin, eli konepelti ja lokarit ovat tismalleen samat. Ehkä kuitenkin olisi kannattanut.moose kirjoitti:mutta katsokaapa vaikka 9-5 nykyistä tilaa - aivan kuin ammattikoulun autopuoli olisi päästetty suunnittelemaan faceliftia, ja tuloksena on nyt sitten pahempien "tuning" kliseiden kokoelma... Alkuperäinen ajatus tuntuu aina noissa facelifteissä katoavan.
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Moose taisi tarkoittaa viimeistä faceliftiä kun sinun tietosi toimii vain ensimmäisen faceliftin kohdalla puoliksi.tsaarela kirjoitti:9-5:n ymmärtää, koska siinä ei selvästikään haluttu kajota koriprässeihin, eli konepelti ja lokarit ovat tismalleen samat.moose kirjoitti:mutta katsokaapa vaikka 9-5 nykyistä tilaa - aivan kuin ammattikoulun autopuoli olisi päästetty suunnittelemaan faceliftia, ja tuloksena on nyt sitten pahempien "tuning" kliseiden kokoelma... Alkuperäinen ajatus tuntuu aina noissa facelifteissä katoavan.
9-5 Hirsch A 2007
Kannattaa kysyä 9-5T:ltä .Saab-lady kirjoitti:Moose taisi tarkoittaa viimeistä faceliftiä kun sinun tietosi toimii vain ensimmäisen faceliftin kohdalla puoliksi.tsaarela kirjoitti:9-5:n ymmärtää, koska siinä ei selvästikään haluttu kajota koriprässeihin, eli konepelti ja lokarit ovat tismalleen samat.moose kirjoitti:mutta katsokaapa vaikka 9-5 nykyistä tilaa - aivan kuin ammattikoulun autopuoli olisi päästetty suunnittelemaan faceliftia, ja tuloksena on nyt sitten pahempien "tuning" kliseiden kokoelma... Alkuperäinen ajatus tuntuu aina noissa facelifteissä katoavan.
Olet oikeassa, onhan tuossa vikassa faceliftissä hienovaraisia muutoksia, kun tarkemmin tutkii.Saab-lady kirjoitti:Moose taisi tarkoittaa viimeistä faceliftiä kun sinun tietosi toimii vain ensimmäisen faceliftin kohdalla puoliksi.tsaarela kirjoitti:9-5:n ymmärtää, koska siinä ei selvästikään haluttu kajota koriprässeihin, eli konepelti ja lokarit ovat tismalleen samat.moose kirjoitti:mutta katsokaapa vaikka 9-5 nykyistä tilaa - aivan kuin ammattikoulun autopuoli olisi päästetty suunnittelemaan faceliftia, ja tuloksena on nyt sitten pahempien "tuning" kliseiden kokoelma... Alkuperäinen ajatus tuntuu aina noissa facelifteissä katoavan.
Toisaalta, mitä tarkoitat sillä, että ekassa faceliftissä toimii vain puoliksi?
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=195202
Tuossa on keskusteltu samasta asiasta. Samat kiinnitykset vissiin uusissa että vanhoissa.
http://geting.se/viewimage.php?image=48910-DSC00232.JPG
ja tuossa joku norjalainen lyönyt uudet lamput vanhaan.
http://www.thomasknappen.com/gallery2/m ... itemId=850
Tuossa on keskusteltu samasta asiasta. Samat kiinnitykset vissiin uusissa että vanhoissa.
http://geting.se/viewimage.php?image=48910-DSC00232.JPG
ja tuossa joku norjalainen lyönyt uudet lamput vanhaan.
http://www.thomasknappen.com/gallery2/m ... itemId=850
9-5 Vector E85Wössner +F40&Quaife, MB 200C 4matic AMG
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
Joojoo, tuli selväksi.Eski kirjoitti:Paitsi lokarit ja konepelti on erilaiset.tsaarela kirjoitti: 9-5:n ymmärtää, koska siinä ei selvästikään haluttu kajota koriprässeihin, eli konepelti ja lokarit ovat tismalleen samat. Ehkä kuitenkin olisi kannattanut.
Eski
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621