Sain koneen käymään, mutta taustalla ollut vika ei taida olla vieläkään poissa. Ennen starttia poistin virhelähteitä nyppimällä "turhat" sulakkeet irti. Starttia sai sahata jonkun aikaa, mutta kone lupaili aina välillä. Käynti oli todella rumaa ensimmäiset pari minuuttia, mutta tasoittui lopulta. Ihan kuin olisi käynyt vain kolmella. Ei tosin mikään ihme, akkukin taisi olla aika finaalissa. Kävin myös pienellä lenkillä ja auto toimi todella hyvin - oikeastaan paremmin kuin ennen. Onhan suurin osa sytkän osista uusia.
Mielenkiintoinen huomio: kiekkamittari ja latausvalo ei toimi lainkaan, kun peruutusvalon sulake on irti

Lienekö sen takia joku joskus laittanut 20A sulakkeen kyseiseen reikään. Yritin tutkia kytkentäkaaviosta syytä moiseen, mutta en viisastunut ollenkaan. Olisko kellään mitään ajatusta moisesta? En yhtään ihmettelisi vaikka jossain olisi oikkaria...
Testasin myös Hall-anturin toiminnan virrat päällä sytkän ohjausyksikön navoista 3 ja 6. Sain koneen pyörimään työntämällä 5-vaihde silmässä. Volttimittari antoi arvot 0,1V ja 7,3V. Eli aika lähellä ohjearvoja 0,4V ja yli 5,0V.