Itse olen pk seudulta muutaman luetelluista tunnistanutkin.
Suht kattava lista siviilipollareiden pirsseistä ;)
Suht kattava lista siviilipollareiden pirsseistä ;)
http://tiksi.proboards18.com/index.cgi? ... 1082921249
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
Mitä vi
tua tommoisilla listoilla tekee?
Eihän noita pelätä tartte kun noudattaa liikennesääntöjä!!!
Ja eipä siinä rekisteritunnuksen tietäminen auta, kun laser-tutka ottaa suoralla helposti kilometrin päästä lähestyvän ajoneuvon.....
Sama toi rekkari-keräily kuin mitä pentuna tehtiin eli katsottiin auton sisälle mittarista mitä kulkee!!! ( suurin lukema nopeusmittarissa)
Tietysti poliisin pelko on viisauden alku... heh......
No jollakin ollut ylimääräistä aikaa noita listoja keräillä....
Lapsellista touhua!!!!!
Eihän noita pelätä tartte kun noudattaa liikennesääntöjä!!!
Ja eipä siinä rekisteritunnuksen tietäminen auta, kun laser-tutka ottaa suoralla helposti kilometrin päästä lähestyvän ajoneuvon.....
Sama toi rekkari-keräily kuin mitä pentuna tehtiin eli katsottiin auton sisälle mittarista mitä kulkee!!! ( suurin lukema nopeusmittarissa)
Tietysti poliisin pelko on viisauden alku... heh......
No jollakin ollut ylimääräistä aikaa noita listoja keräillä....
Lapsellista touhua!!!!!
-
Rommitommi
- "Hölösuu"
-
Rommitommi
- "Hölösuu"
Joo tuttu auto toi pösö, mut ei onneks oo päässy tarkemmin tutustuuNG900T kirjoitti: Joo puuttuu mm. pkseudun tunnetuin siviilipösö.. Viimeviikonloppuna ajoin lahden motaria kyseisen kullanvärisen V6 pösön ohi, oli saanu jonku knalkkiin.
Myöskään helsingissä liikkuvaa Yaris Versoa ei mainita missään.
Tomppa & Saabit myyty :( & Volvo V70 2.5T
-
Luonnonystävä
- "Turbo"
Hauska lista... Osui vasta nyt silmiin, kun selailin vanhoja aiheita.
Kuopion poliisimessuilla pari-kolme vuotta sitten oli liikkuvien poliisien punainen 9-3, jossa oli hanskaluukun tilalla näyttö. Kilpeä en muista, mutta oli päällepäin ihan standardi 9-3.
Yksi kaveri (tuttu) oli ajanut ko. auton ohi Kuopion motarilla noin 40 yli rajoituksen. 9-3 oli seurannut Vuorelan jäähallin pihaan, josta kuski ohjattiin Saabin takapenkille. Videolta oli näytetty, kun sen H**da meni ohi ja näytössä oli ollut sen nopeus koko ajan näkyvillä. Sitten oli kysytty, että kiistätkö...!!! Ei kuulemma auttanut kiistää!!!
Loistavan tyylikästä toimintaa poliisilta, kaahailijat pois liikenteestä!!!
Tuo CEO-112, valkea Vectra on kiusannut ainakin minua ajamalla 100 km/h:n alueella noin 70 km/h ja "yllyttänyt" siten ohittamaan yöllä vastaantulijoiden ohituskaistalla (ei liikennettä). Sitten oli kiva mennä ohi, kun alkoi oma ohituskaista vedättämällä 2.3T:llä seitsemästä kympistä sataanviiteen kolmosella ja sitten vakkari päälle...
Kuopion poliisimessuilla pari-kolme vuotta sitten oli liikkuvien poliisien punainen 9-3, jossa oli hanskaluukun tilalla näyttö. Kilpeä en muista, mutta oli päällepäin ihan standardi 9-3.
Yksi kaveri (tuttu) oli ajanut ko. auton ohi Kuopion motarilla noin 40 yli rajoituksen. 9-3 oli seurannut Vuorelan jäähallin pihaan, josta kuski ohjattiin Saabin takapenkille. Videolta oli näytetty, kun sen H**da meni ohi ja näytössä oli ollut sen nopeus koko ajan näkyvillä. Sitten oli kysytty, että kiistätkö...!!! Ei kuulemma auttanut kiistää!!!
Loistavan tyylikästä toimintaa poliisilta, kaahailijat pois liikenteestä!!!
Tuo CEO-112, valkea Vectra on kiusannut ainakin minua ajamalla 100 km/h:n alueella noin 70 km/h ja "yllyttänyt" siten ohittamaan yöllä vastaantulijoiden ohituskaistalla (ei liikennettä). Sitten oli kiva mennä ohi, kun alkoi oma ohituskaista vedättämällä 2.3T:llä seitsemästä kympistä sataanviiteen kolmosella ja sitten vakkari päälle...
Autot: 90 85 / 90i 85 / 96 64 Kulkimet: Commencal Meta 5.5, Volvo XC70 AWD D4 2014
Autot: 90 85 / 90i 85 / 96 64 Kulkimet: Commencal Meta 5.5, Volvo XC70 AWD D4 2014
-
900aero-84
- "Hirsch"
Ei muutakun jokaisen auton lokasuojaan jonka rekkari tuolla listoilla niin jonkinlainen gps lähetin ja sit voi vaan tietokoneella katella missä päin suomee ne vaeltaa.
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
- Gouldenwind
- "Hirsch"
-
Luonnonystävä
- "Turbo"