Kenenkäs vika tuo kolari oli? Iltalehdessä luki, että vasemmalle kääntyvän auton keulaan tuli edestä päin se mopedi... Oliko sillä kolmio, ajoiko ylinopeutta?
Coltti kirjoitti:Kenenkäs vika tuo kolari oli? Iltalehdessä luki, että vasemmalle kääntyvän auton keulaan tuli edestä päin se mopedi... Oliko sillä kolmio, ajoiko ylinopeutta?
no siis mä olin kääntymäs vasemmalle. ja ne tuli suoraan.
Mut alustavasti niin otetaan huomioon niitten vauhti mikä oli noin 80kmh.
että kyl se sen prätkän piikkiin pitäs loogisesti mennä.
Mietin täs jos maalais ton joko toho Monte Carlo Keltaseen tai sit tollane samanlaine sinine ku Padella o ^^
Siitä setistä sen verran et garrett GT30RS turbo , 500cc suuttimet , JT männät, T5 veivit, nokat , ohjelma yms yms. Noin 6500e töineen tulis maksaa.
mut taidan ite asentaa
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -021001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Tuliko moottoripyörä ns. kakspäällä, kun kerrot monikossa "no siis mä olin kääntymäs vasemmalle. ja ne tuli suoraan.
Mut alustavasti niin otetaan huomioon niitten vauhti mikä oli noin 80kmh."
Miten pyöräilijän kävi? Peltiä ja muuta tilpehööriä kyllä saa, mutta ihmishenki aina tärkeämpi.
Jarmo900 kirjoitti:Tuliko moottoripyörä ns. kakspäällä, kun kerrot monikossa "no siis mä olin kääntymäs vasemmalle. ja ne tuli suoraan.
Miten pyöräilijän kävi? Peltiä ja muuta tilpehööriä kyllä saa, mutta ihmishenki aina tärkeämpi.
Jarmo900 kirjoitti:Tuliko moottoripyörä ns. kakspäällä, kun kerrot monikossa "no siis mä olin kääntymäs vasemmalle. ja ne tuli suoraan.
Kiitokset. Itse lopettelin prätkäkauden aina ennen näitä vastaavia kelejä. Kylmällä/märällä asfaltilla pito oli mitä oli ja mukavahan se oli kiillotella ehjää pyörää sitten talvikuukausina.