Sveduissa penkitettiin muistaakseni 504hv orkkis pakosarjalla. Tämä tietty ihan hetkellinen dynolukema. Mutta kyllä se orkkis pakosarja riittää sinne 400hv paremmalle puolelle.
Samaten esim. orkkis putsarikotelo ja orkkis paperisuodatin, toimivat vallan mainiosti +400hv tehoilla ja tästä on lukuisia todisteita.
Imuputki tuon putsarin ja ahtimen välillä taas ei ole se virtaavin mahdollinen eli sitä kannattaa ehkä ensimmäisenä lähteä vaihtamaan jos siltä tuntuu.
Kysymyksiä 900ng Turbon hengityselimistä
Re: Kysymyksiä 900ng Turbon hengityselimistä
Tuossa omassa kulkineessa on ollut jo hetken ulos puhaltavana tuo bypassi. Jotakin on hyvä laittaa suojaksi, ettei sitten kerää mitään sisäänsä. Itsellä ollut takaiskuventtiili hoitamassa tuota virkaa. toki jokin pieni filtteri menisi myös.simanski kirjoitti:ok. voiko orkkis by-passin joka imuputkeen menee, jättää ulos puhaltavaksi? tohon korvaus letkuksi voisi kai soveltaa jotain sopivaa ilmastointi letkua.
(tällä hetkellä on suora putki pihalle, kun porsi tuo venttiili)
Myös se imuputkeen jäävä reikä kannattaa tukkia tietenkin.
Re: Kysymyksiä 900ng Turbon hengityselimistä
Voi muuntaa atmosfääriin aivastavaksi, ei sekoo ruutta kun on Trionic 5. Uudemmissa T7-kulkineissa ei onnaa.
Mutta kannattaa tosiaan iskeä esim. pieni filsu siihen bypassiin kiinni.
Speedpartsilta esim. löytyy sarjaa..


Mutta kannattaa tosiaan iskeä esim. pieni filsu siihen bypassiin kiinni.
Speedpartsilta esim. löytyy sarjaa..


Re: Kysymyksiä 900ng Turbon hengityselimistä
Tai sitten ihan mopon powerfiltteri, näin itellä toteutettu.
9-3 SC 1.9 TiD -08
Ex suapit, NG900 2.0T -96 laiteltu jotain pientä,
9-5 Aero -02, osina OG 9-3 Aero -01
#2592, STCF #43
Ex suapit, NG900 2.0T -96 laiteltu jotain pientä,
9-5 Aero -02, osina OG 9-3 Aero -01
#2592, STCF #43
Re: Kysymyksiä 900ng Turbon hengityselimistä
Aivan, käyhän tuohon mikä tahansa filtteri.sheebu kirjoitti:Tai sitten ihan mopon powerfiltteri, näin itellä toteutettu.