Kytkinvaijeri polkimeen?
Kytkinvaijeri polkimeen?
Kytkinvaijerin polkimen puoleinen kiinnitysvipstaaki hajosi tänään, kysynkin että miten tuo lenkin tapainen muovisysteemi tulee polkimeen kiiinni, ja onko se lenkki umpinainen? Vanhasta ei saa tolkkua kun palasia on hukassa.
Re: Kytkinvaijeri polkimeen?
Täsmennän vielä että auto on NG900 vm.1996
Re: Kytkinvaijeri polkimeen?
Auttaako tämä?palle kirjoitti:Täsmennän vielä että auto on NG900 vm.1996
Edit: onnex tuon V6:sen kanssa ei tarvii niin kauheesti tuota polkee, muuten olis kyllä tämä tilauksessa: http://www.speedparts.se/shop/prod/sp_v ... ling.shtml
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Re: Kytkinvaijeri polkimeen?
Auttoi tuo, lenkkihän siellä vaan päässä. Vaijeri on nyt lähes paikoillaan , on vain yksi ongelma enää. Millä ihmeen konstilla olette saaneet tuon kytkinvivun kytkimen päässä kääntymään? Olen tarjonnut jo metristä harjaterästäkin sinne, tuntuu olevan aika jäykkä tai sitten vääntö on tapahtunut ikäänkuin väärään suuntaan. Eikös sen kumminkin aika kevyesti pitäisi kääntyä?
Re: Kytkinvaijeri polkimeen?
No menihän se. Voiko italovaijerin jättää ikäänkuin vapaasti kellumaan koehuoneeseen? Vai pitääkö se ankkuroida tuosta nailonkohdasta siihen metallitukeen?
Re: Kytkinvaijeri polkimeen?
Itellä olis tossa kytkinvaijerin vaihto viittävaille valmis. Vaijeri on polkimen päässä kiinni, MUTTA...millähän te ootte tota kytkinvipua kytkimen päästä kääntäny, että saa ton vaijerin pään sujautettua hahloonsa? Marmoritiskin alkuperäisvaijeri on kyseessä.
Edit.
Noniin, menihän se vaijeri paikalleen, rengasavainta ja pyörän satulan putkea hyväksi käyttäen. Mutta automaattisäädön kanssa tuntuu olevan ongelmaa. Ensipolkaisulla kytkin ikäänkuin tuntui ihan hyvältä, mutta sen jälkeen löystyi niin että alkuun on aivan tyhjää ja ihan pohjalla alkaisi ottaa kiinni. Yritin muutaman otteeseen vetää vaijeria rintapellistä ulospäin ja yrittää taas uudelleen, mutta ei auttanut. Eikai tuo automaattisäätö ole voinut hajota tuossa heti alkuunsa?
Edit.
Noniin, menihän se vaijeri paikalleen, rengasavainta ja pyörän satulan putkea hyväksi käyttäen. Mutta automaattisäädön kanssa tuntuu olevan ongelmaa. Ensipolkaisulla kytkin ikäänkuin tuntui ihan hyvältä, mutta sen jälkeen löystyi niin että alkuun on aivan tyhjää ja ihan pohjalla alkaisi ottaa kiinni. Yritin muutaman otteeseen vetää vaijeria rintapellistä ulospäin ja yrittää taas uudelleen, mutta ei auttanut. Eikai tuo automaattisäätö ole voinut hajota tuossa heti alkuunsa?
Saab 9-5 Aero automaatti -01