On varsin ymmärrettävää, että "uuden" toimijan touhut aina herättää kysymyksiä. Siksi ajattelin tänne tulla vastaamaan mahdollisiin kysymyksiin. Toimiva yhteys asiakkaan sekä palveluntarjoajan välillä on välttämätöntä kunnollisen lopputuloksen aikaansaamiseksi. Nuo "ei niin hyvää juttua"-asiat tosin olisi ihan hauska kuulla jotta niihin voisi jotain kommentoidakin, koska ainakaan omassa tiedossani ei ole hoitamattomia asioita ohjelmointien tiimoilta?Vigge kirjoitti:Parit caset on eri foorumeilla tullu vastaan, missä BSR on kieltäytynyt supportoimasta asiakasta jos auton rauta ei just se mitä sivuilla lukee. Esim jos autossa esim väärän valmistajan 3" ränni.
Debil tuotteista ois kyllä kiva saada vähän kättä pidempää näytille, kun sitä ei niin hyvää juttua on tullut myös valitettavasti vastaan. Toki kukin laittaa autoonsa mitä lystää ja millä lupauksilla. Esim tällä palstalla ei tarvitse mennä kovin pitkälle ajassa taaksepäin kun viimeksi eräs toinen iso softa talo tarjosi kuraa en nyt muista kenelle. Sveduista löytynee myös hyvää settiä Powerchip nimisestä firmasta, jolla piti myös olla "homma hanskassa", vaan eipä ollut. Tällä nyt en tarkoita sitä että Debilin saab tuotteet olisivat automaattisesti kuraa, kunhan vain kehoitan varovaisuuteen uusien toimijoiden kanssa etenkin silloin kun kokemuksia on vähän/ ei yhtään.
Minkälaista kättä pidempää kaivataan?