mikä vit.....aa? avautumis topic
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic
Ihme v*tun tötteröitä koko imatran tieliikenne täynnä. Oonko mie saatana niin pienestä kaupungista vaan että miu mielestä liikennesääntöjen noudattaminen ois normaali!! Perkelen perkele, ei täällä kyl uskalla mitää og-satkua pienempää ja muovisempaa ajaa kun ei tunnu nuo liikennemerkitkää sanovan ihmisille mitään, saatikaan vilkun tai valojen käyttö, nopeuksista puhumattakaan. Eikö kukaa kerro noille skootteri ja mopopojillekkaa mitään ennenkun ne lähtee ajamaan? ei ne tasa-arvosissakaa reagoi mitenkään oikeelta tulevaan, ne kun on nii helposti huomattaviakin kaikkine tummine vaatteineen.
täällä sais kyllä uudelleenmuotoilla muovileluja ja mopoilijoita nii paljon ku jaksas jos ei ite ois yhtää varovainen...
jos se ei vielä riitä vituttamaan ni sitten vielä on pakoputkessa ylimääräistä irtotavaraa joka aiheuttaa nii miehekkään kolinan ettei kohta ilkee enää mennä mihinkää tuon auton kanssa
täällä sais kyllä uudelleenmuotoilla muovileluja ja mopoilijoita nii paljon ku jaksas jos ei ite ois yhtää varovainen...
jos se ei vielä riitä vituttamaan ni sitten vielä on pakoputkessa ylimääräistä irtotavaraa joka aiheuttaa nii miehekkään kolinan ettei kohta ilkee enää mennä mihinkää tuon auton kanssa
Viimeksi muokannut saab87, Ti Loka 02, 2007 14:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rouva JuAn
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
tervetuloa etelä-karjalaan. jossa mopoilijat ja ryssät saavat tehdä mitä haluaa!
ajovalot on osamaksu autoissa vasta seuraavan erän maksun suoritettuaan!
ajovalot on osamaksu autoissa vasta seuraavan erän maksun suoritettuaan!
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
045-2698659
Pitäneekin tulla kyläilemään pariksi päiväksi ja pistää joku noista romuista vakuutusyhtiön riesaksi vastapuolen piikkiin ku ei noista muuten eroon pääse.. ostaa junalippu paluumatkalle jo valmiiksi.saab87 kirjoitti:Ihme v*tun tötteröitä koko imatran tieliikenne täynnä. Oonko mie saatana niin pienestä kaupungista vaan että miu mielestä liikennesääntöjen noudattaminen ois normaali!! Perkelen perkele, ei täällä kyl uskalla mitää og-satkua pienempää ja muovisempaa ajaa kun ei tunnu nuo liikennemerkitkää sanovan ihmisille mitään, saatikaan vilkun tai valojen käyttö, nopeuksista puhumattakaan. Eikö kukaa kerro noille skootteri ja mopopojillekkaa mitään ennenkun ne lähtee ajamaan? ei ne tasa-arvosissakaa reagoi mitenkään oikeelta tulevaan, ne kun on nii helposti huomattaviakin kaikkine tummine vaatteineen.

90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
saako tulla paikalle videoimaan! heh
#1171 klubin jäsen
045-2698659
045-2698659
Linja-autosta ei peritä käyttövoimaveroa edes yksityiseltä omistajalta. Vakuutuksista en tiedä.9-5T kirjoitti:Eikö niissä ole huimat vakuutukset ja dieselvero.nalleolut kirjoitti:kannattaisko ajaa bussilla......
Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viesti:
Nämä ottaa pattiin sitten eniten, siinä on nimittäin ohjelmaa kun tollanen
sukeltaa mäen takaa perä edellä vastaan...

sukeltaa mäen takaa perä edellä vastaan...

900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
No voi v*tun lukutaito kunniaan, mikä kohta on nii vaikee ymmärtää kyltistä jossa sanotaan että pysäköinti vain paikan lunastaneille. Mie minkää v*tun ranskalaisen räppänän pysäköintii rupee maksamaan. Jos ois varaa ni oisin tyrkänny sen siitä helvettiin.
Rouva JuAn
-
- "Hölösuu"
saab87 kirjoitti:No voi v*tun lukutaito kunniaan, mikä kohta on nii vaikee ymmärtää kyltistä jossa sanotaan että pysäköinti vain paikan lunastaneille. Mie minkää v*tun ranskalaisen räppänän pysäköintii rupee maksamaan. Jos ois varaa ni oisin tyrkänny sen siitä helvettiin.
Kylmästi niinku minä tein mulkulle duunissa. Oli aina auto mun merkityllä paikalla. Olin passelisti saabilla liikenteessä ja oli sopivasti hinauköysi mukana.
Pokkana koukusta koukkuun ja nykäsin sen ulos mun ruudusta, oma auto tilalle. ei ollu sen jälkeen enää mun paikalla !!
(Autoille eikä sivullisille ei aiheutunu vahinkoo)
Jos taasen joutuu pussitetuksi ilman pienintäkään mahdollisuutta vekslata auto välistä poijes ja itse on pysäköinyt ihan asianmukaisesti, reilun tunnin odottelun ja muutaman äänimerkin jälkeen raakasti pakki päälle ja hivuttaen autot kiinni toisiinsa.. sit pedaali pohjaan ja kytkin ylös. Hyvin pääsin poijes eikä saabista särkyny kun takavalon lasi, senkin korjasin pikaliimalla. Sensijaan se minut pussittanut sunny-kuski tuskin pääsi yhtä vähällä.. ainakin siitä päätellen että se kiinankiikku laski nesteensäkkin kankahalle..DIggItaLLr kirjoitti:saab87 kirjoitti:No voi v*tun lukutaito kunniaan, mikä kohta on nii vaikee ymmärtää kyltistä jossa sanotaan että pysäköinti vain paikan lunastaneille. Mie minkää v*tun ranskalaisen räppänän pysäköintii rupee maksamaan. Jos ois varaa ni oisin tyrkänny sen siitä helvettiin.
Kylmästi niinku minä tein mulkulle duunissa. Oli aina auto mun merkityllä paikalla. Olin passelisti saabilla liikenteessä ja oli sopivasti hinauköysi mukana.
Pokkana koukusta koukkuun ja nykäsin sen ulos mun ruudusta, oma auto tilalle. ei ollu sen jälkeen enää mun paikalla !!
(Autoille eikä sivullisille ei aiheutunu vahinkoo)
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Kerran edellisessä kämpässä oli jokin Sunny varatulla paikallani.
Kaverit oli kyydissä niin pukattiin se pois ruudusta keskelle sisäpihaa, noin 10m matka. Vaihde siinä oli päällä mutta meni se pikkuhiljaa.
Toisen kerran samassa paikassa oli Calibra tukkimassa tien, ei ruudussa.
Naapurin Karpaasit huomas, ku tuskailin siinä ja tulivat kaveriksi.
Nostivat kahelleen auton perän ilmaan ja kääntivät sen noin 90 astetta toisaalle, roikuin itse lokasuojassa varpaat maata raapien kun kävi niin riuskasti... Jo pääsi omaan ruutuun!
Kolmannen kerran oli jotain vanhempia ihmisiä asuntovaunun kanssa pitkittäispaikalla, mun ja naapurin. Soitin ne 16h työtuurini jälkeen siirtämään autoa pois, jotta saan seuraavaksi aamuksi omani roikkapaikalle. Ekat sanat oli niiltä, että " On se meidän. Onko ihan pakko tulla nyt tänä iltana vielä, kello on jo 23:00?"...
Neljännellä kerralla ( edelleen sama paikka) eräs tuninkiGolf oli vallannut paikan. Soitin omistajalle, että siirrätkö niin äippä vastasi ja aikoi soittaa pojalleen. Auto siirtyi varmaan alle vartissa pois
Kaikenlaisia.
Kaverit oli kyydissä niin pukattiin se pois ruudusta keskelle sisäpihaa, noin 10m matka. Vaihde siinä oli päällä mutta meni se pikkuhiljaa.
Toisen kerran samassa paikassa oli Calibra tukkimassa tien, ei ruudussa.
Naapurin Karpaasit huomas, ku tuskailin siinä ja tulivat kaveriksi.
Nostivat kahelleen auton perän ilmaan ja kääntivät sen noin 90 astetta toisaalle, roikuin itse lokasuojassa varpaat maata raapien kun kävi niin riuskasti... Jo pääsi omaan ruutuun!
Kolmannen kerran oli jotain vanhempia ihmisiä asuntovaunun kanssa pitkittäispaikalla, mun ja naapurin. Soitin ne 16h työtuurini jälkeen siirtämään autoa pois, jotta saan seuraavaksi aamuksi omani roikkapaikalle. Ekat sanat oli niiltä, että " On se meidän. Onko ihan pakko tulla nyt tänä iltana vielä, kello on jo 23:00?"...
Neljännellä kerralla ( edelleen sama paikka) eräs tuninkiGolf oli vallannut paikan. Soitin omistajalle, että siirrätkö niin äippä vastasi ja aikoi soittaa pojalleen. Auto siirtyi varmaan alle vartissa pois

Kaikenlaisia.
Oulussa soitin kadun varteen pysäköidyn auton omistajalle, että voisko tulla siirtään hieman. Nainen soitti autolla liikkeellä olleelle tytölleen ja tyttö tuli siirtään auton. Vähän joutui lumikasaa kyntämään, että Saab meni "taskuun" mutta mahtui kuitenkin.
Rollossa sitten olikin toinen tarina, kun oli mun ruutuun ajettu. Ei meinannu Foorti lähteä mun kielenkäytön takia. Ai hurjaa, kiroaminenko kumoaa maksamani eurot parkkiruudusta jossa loppujen lopuksi on varattu-kyltti. Parkkipaikan viidestä vieraspaikasta oli viisi tyhjänä, että ei kai sinne sitten mahtunu.
Rollossa sitten olikin toinen tarina, kun oli mun ruutuun ajettu. Ei meinannu Foorti lähteä mun kielenkäytön takia. Ai hurjaa, kiroaminenko kumoaa maksamani eurot parkkiruudusta jossa loppujen lopuksi on varattu-kyltti. Parkkipaikan viidestä vieraspaikasta oli viisi tyhjänä, että ei kai sinne sitten mahtunu.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
-
- "Hölösuu"
Tänään Mäkelänkadulla pysähdyin antamaan tietä jalankulkijoille vähän ennen Koskelantien risteystä, niin eiköhän viereistä kaistaa puhalla pysähtymättä joku Variksenpaska niin, että ylittäjät joutuvat hyppäämään sivuun etteivät jää alle.
Muutama sekunti myöhemmin edessä menee joku Puntonkottero takalasissa tarra "turbolla mennään...". Kumma juttu, kun motarin alkupäässä olevan tietyömaan kohdalla tämä turbo-aero köröttää neljääkymppiä hiivatin hävitessä horisonttiin. Mikä hitto tommosiakin risoo ku omaa käytöstä ei osata tarkkailla yhtään ja muille pitää viisastella.
Muutama sekunti myöhemmin edessä menee joku Puntonkottero takalasissa tarra "turbolla mennään...". Kumma juttu, kun motarin alkupäässä olevan tietyömaan kohdalla tämä turbo-aero köröttää neljääkymppiä hiivatin hävitessä horisonttiin. Mikä hitto tommosiakin risoo ku omaa käytöstä ei osata tarkkailla yhtään ja muille pitää viisastella.
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Oivaa aamujumppaa
Lumi maassa täällä alamaissakin, jotempa eipä taida olla viisasta lähteä kesärenkailla tunturiin luistelemaan.
Eikun vaihtamaan

Lumi maassa täällä alamaissakin, jotempa eipä taida olla viisasta lähteä kesärenkailla tunturiin luistelemaan.
Eikun vaihtamaan

9-3t vm-00 maptun3
Nulla tenaci invia est via
Nulla tenaci invia est via
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
vajaat myynti ilmoitukset.
prkl myydään vanteet...... missä? mihin hintaan? mihin autoon.........prkl.
prkl myydään vanteet...... missä? mihin hintaan? mihin autoon.........prkl.
#1171 klubin jäsen
045-2698659
045-2698659
Nämä kyllä todellakin pistävät v*tuttamaan. Ei luulisi olevan niin ylitsepääsemättömän vaikeaa kirjailla sinne ilmoitukseen niitä "perustietoja", esim. juurikin vanteissa koko, jako, ET, hinta, paikkakunta, jne. jne. Jos on niin kiire, ettei ehdi, ei kannata laittaa ilmoitusta ollenkaan. Vajaaseen ilmoitukseen tuskin tulee juurikaan yhteydenottoja. Itse ainakin äänestän tällaisissa asioissa jaloillani, jos tiedot ovat puutteelliset saa muuten kiinnostava tuote/tavara jäädä myyjällä, muitakin markkinoita on kyllä olemassa.nalleolut kirjoitti:vajaat myynti ilmoitukset.
Milloin tuonne myyntiosastolle saadaan muiden foorumien tapaan säännöt, joiden mukaan toimia? Katsokaapa esimerkkiä vaikkapa ffp:ltä, vastaava käytäntö pitäisi saada tännekkin.