Maksoihan se kokonaiset 19€ laakerikaupasta
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Minkä vuotinen se sinun auto on,vaikka eikai sillä mitään välii ole,mulla sama ongelma,meinasin,että käykö se 30/50/20 laakeri Tulis vm-99 Aeroon(9-3)Jamppa kirjoitti:osaa muuten olla laakeri tiukassa hihnapyörässä kiinni. Siihen on näköjään lyöty lukitteet. No on sorvauksessa tuohon tarkoitettu tuki parasta aikaan. Pääsee prässissa painamaan laakerin ulos.
Hihhapyörä laakereineen on jo sentäs kompurasta irti. Läksi ulosvetäjällä tosi helposti irti.
Oli hyvä ettei tarvinut tilata mistään kaukaata laakeria. Vaan löytyi ihan paikallisesta laakerikaupasta. Säästipä postikulujen hinnan.
käy. Kokemusta mm. omasta -99 vuosimallisesta 9-3:sta sekä kaverin -01 aerosta.Paukku Aero kirjoitti:Minkä vuotinen se sinun auto on,vaikka eikai sillä mitään välii ole,mulla sama ongelma,meinasin,että käykö se 30/50/20 laakeri Tulis vm-99 Aeroon(9-3)Jamppa kirjoitti:osaa muuten olla laakeri tiukassa hihnapyörässä kiinni. Siihen on näköjään lyöty lukitteet. No on sorvauksessa tuohon tarkoitettu tuki parasta aikaan. Pääsee prässissa painamaan laakerin ulos.
Hihhapyörä laakereineen on jo sentäs kompurasta irti. Läksi ulosvetäjällä tosi helposti irti.
Oli hyvä ettei tarvinut tilata mistään kaukaata laakeria. Vaan löytyi ihan paikallisesta laakerikaupasta. Säästipä postikulujen hinnan.
Kyllä se on siinä on kone 205R/T7 ,toivottavasti,Aerona minä sen ostin 1.5 vuotta sitten Saksasta ja sitä myytiin aerona,ja henkilö joka hakisen sieltä piti varmistaa että se on todellakin Aero,jos ei ole on mua kustu silmää oikein rankasti.Hook kirjoitti:käy. Kokemusta mm. omasta -99 vuosimallisesta 9-3:sta sekä kaverin -01 aerosta.Paukku Aero kirjoitti:Minkä vuotinen se sinun auto on,vaikka eikai sillä mitään välii ole,mulla sama ongelma,meinasin,että käykö se 30/50/20 laakeri Tulis vm-99 Aeroon(9-3)Jamppa kirjoitti:osaa muuten olla laakeri tiukassa hihnapyörässä kiinni. Siihen on näköjään lyöty lukitteet. No on sorvauksessa tuohon tarkoitettu tuki parasta aikaan. Pääsee prässissa painamaan laakerin ulos.
Hihhapyörä laakereineen on jo sentäs kompurasta irti. Läksi ulosvetäjällä tosi helposti irti.
Oli hyvä ettei tarvinut tilata mistään kaukaata laakeria. Vaan löytyi ihan paikallisesta laakerikaupasta. Säästipä postikulujen hinnan.
Oftopicina. Onko tuo -99 oikeasti aero, vai vain käyttöönotettu "-99" ja auto "-00", jolloin tuli 205hp T7 koneella oleva aeromerkinnät omaava aero?
Yksi lukkorengas on poistettu, enkä hyvällä tahdollakaan ymmärrä, miten tuolta sisäkehältä vielä saisi osia pois.Hook kirjoitti:Keskimmäisessä kuvassa on joku lukkorengas paikallaan...? Saattaa olla myös magneettikehän, jota ei tartte irroittaa.
Pika korjauksena lyhempi hihna ja uuden magneettikytkimen metsästys.![]()
Vikana liika voima. Ei irronnut sopivalla vomalla oikeasta kohdasta... Tarkkaa syytä paha sanoa. Lähteekö toi sisä osa nyt jotenkin pois?
Tällainen löytyi haku-toiminnolla. Suoraan sanottuna en osaa sanoa, mitkä kaikki ng-satkun osat käyvät kolkkiin, mutta eiköhän täältä niitä fiksujakin löydy. EPC:n mukaan osa sopii, mutta joku varmaan tietää tarkemminkin.masah kirjoitti:Ja jos jollain löytyy ylimääräinen hihnapyörä, niin tarjoa ihmeessä.