
Niin, asiaan



Kannattaa kokeilla öljyn vaihtoja jos parani jo tuoreilla öljyillä.Jorppe kirjoitti:Kiitos vastauksista. Ihme ja kumma, tuon tehostimen käytös parani jo uutta öljyä lisäämällä.
Käykö nuo heittämällä paikalleen mistä vuosimallista vaan? Meen tänään vilkaseen yhtä '89 satkua missä on tehostettu ohjaus, ja sais purkaa palikkaa ilmeisen sopivaa korvausta vastaan pois. Nyt vaan iski tuo epäilys niiden osien käypäisyydestä...
Kyl käy. 8- ja 16-venaisissakin tuo hammastanko on sama, mutta tehostimen pumpuissa on sit eroja. Samoin letkutuksissa on eroja tietenkin. Paineputki on kuiteskin sama, (ainakin pumpulta hammastangolle menevä hammastangon puoleinen osa). Viimeisimmissä vuosimalleissa on lujempi toi hammastanko...Jorppe kirjoitti:Kiitos vastauksista. Ihme ja kumma, tuon tehostimen käytös parani jo uutta öljyä lisäämällä.
Käykö nuo heittämällä paikalleen mistä vuosimallista vaan? Meen tänään vilkaseen yhtä '89 satkua missä on tehostettu ohjaus, ja sais purkaa palikkaa ilmeisen sopivaa korvausta vastaan pois. Nyt vaan iski tuo epäilys niiden osien käypäisyydestä...
Ok... Eli jos tuo nyt ei ala toimiin niin uutta hanpastankoo tilalle. Hintaa tolle paketille pumppuineen tulee 'jokunen kymppi' (itse tarjosin ton verran). Ja itte pitää purkaa mutta työkalut saa lainaan. Autossa ei ollu eturenkaita ni varmaan helpotta jonku verran hommaaMertmi kirjoitti:
Kyl käy. 8- ja 16-venaisissakin tuo hammastanko on sama, mutta tehostimen pumpuissa on sit eroja. Samoin letkutuksissa on eroja tietenkin. Paineputki on kuiteskin sama, (ainakin pumpulta hammastangolle menevä hammastangon puoleinen osa). Viimeisimmissä vuosimalleissa on lujempi toi hammastanko...
Tuo pitää paikkansa.Kyllä tuohon hammastanko pakettiin saa tiivisteet vaihdettua.
Itse yritin aikoinaan, mutta tuon venttiili paketin ( tähän tulee ohjausakseli kiinni ) tiivisteet on melko hankalat
laitettavat.