9-3 2.0t kytkin
9-3 2.0t kytkin
Tietääkö kukaan paljon saabin kytkin ja loota kestää tehoa/vääntöä?
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Re: 9-3 2.0t kytkin
Vakio kytkimen vääntökesto on noin 350-400 Nm
Viggen kytkin noin 450-500Nm
Loota kestää hevoja noin 400 ja vääntöjä sen 450Nm. Näissä lukemissa lootan käyttöikä ei ole se maksimi. Laatikoissa on sitten eroja lpt, hot, aero ja sitten on Viggen loota jossa on eri osia kuin noissa aiemmissa.
Viggen kytkin noin 450-500Nm
Loota kestää hevoja noin 400 ja vääntöjä sen 450Nm. Näissä lukemissa lootan käyttöikä ei ole se maksimi. Laatikoissa on sitten eroja lpt, hot, aero ja sitten on Viggen loota jossa on eri osia kuin noissa aiemmissa.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Re: 9-3 2.0t kytkin
Vai meneekö kuitenkin viggeniä lukuunottamatta ihan vuosimallin ja vapari/turbon mukaan, sillä lpt:ssä ja hot:ssa löytyy FM55505 (-99/00) laatikkoja. OG9-3 turbot yleensä vm(00?)/01 alkaen sitten FM55007.
Jos laatikkoa hankkimassa niin tietty mielummin lpt loota
Jos laatikkoa hankkimassa niin tietty mielummin lpt loota

Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
#1429
Re: 9-3 2.0t kytkin
topicin perustajalla on 9-3 ss, joten onko kyse og9-3 vai 9-3ss autosta?
.. Kyllä og9-3 laatikko näyttäs porukalla kestävän satunnaisia 550-600nm vääntö spurtteja, kun sisuskalut on terveitä..
Se että kestääkö loota kovaa polkemista sitten 10t, 100t, vai 500t on eri juttu... 
Heikoin (rusahtava) paikkahan noissa on vakio tasauspyörästö, kun aletaan räppää ja ajelmaan kurvit sisärengas racingia..
.. Kyllä og9-3 laatikko näyttäs porukalla kestävän satunnaisia 550-600nm vääntö spurtteja, kun sisuskalut on terveitä..


Heikoin (rusahtava) paikkahan noissa on vakio tasauspyörästö, kun aletaan räppää ja ajelmaan kurvit sisärengas racingia..

ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Re: 9-3 2.0t kytkin
Niin mullahan on toi 9-3 ss ja ajattelin vaa ihan jos tota rupee piristelee ni mikä on se raja mitä loota ja kytkin kestää ku en ihan vielä aatellu niin paljoo piristää et satsaisin uuteen kytkimeen ja lootaan. Ja noilla tehoillahan harrastetaan vain turvallisia ja nopeita ohituksia. Joskus ehkä ripeitä lähtöjä ettei muiden tarvitse letkassa odotella niin kaikki kerkeävät vihreistä 

-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2652
- Liittynyt: Ti Maalis 06, 2007 10:39
Re: 9-3 2.0t kytkin
5v 350Nm, 6v 400Nm tai jotain sinnepäin.
Re: 9-3 2.0t kytkin
tehtaan lupaamia lukujakohan ovat?apu,apupoika kirjoitti:5v 350Nm, 6v 400Nm tai jotain sinnepäin.
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
#1429
Re: 9-3 2.0t kytkin
Kysyin Laakkoselta kun käytin huollossa niin työnjohtaja muisteli että 5 lovinen kestäisi jonkun 400nm.
Re: 9-3 2.0t kytkin
Tuossa edellä "2 x apupoika" ilmoittelikin tehtään lupaukset kestävyydelle. Työnjohtaja muisteli varmaankin 6-lovista kun puhui 400:sta.Datariver kirjoitti:Kysyin Laakkoselta kun käytin huollossa niin työnjohtaja muisteli että 5 lovinen kestäisi jonkun 400nm.
Osa edellä ilmoitetuista arvoista esim. og9-3:n 550-600 eivät ole tehtaan ilmoituksia, eikä niitä kannata vertailla tehtaan ilmoittamiin. Kuinka paljon yli 9-3SS:n laatikko kestää - siitä ei ole tietoa.