V6 tonnarin ecu?

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
nakke
"Tuplakaasari"
Viestit: 55
Liittynyt: Su Loka 08, 2006 16:30
Paikkakunta: Ylämylly

V6 tonnarin ecu?

Viesti Kirjoittaja nakke »

Terve,

Missä sijaitsee V6-K:n ecu?
olisi tiedossa vähän virityspalaa :lol:, muttamutta pitäisi ensin tarkistaa chipin numero ennen kuin tilaa... jottei tule tehtyä tyhmyyksiä :oops:
Hyllystä lytyy: Saab 9000 3.0 V6 Griffin -95, Saab 9-5 3.0 Tid wagon -02, Saab 9-3 1.8t wagon -05
varastossa olleet
9-5 SE -00, 900 - 94, 900 GLS -80, 99 -72
nakke
"Tuplakaasari"
Viestit: 55
Liittynyt: Su Loka 08, 2006 16:30
Paikkakunta: Ylämylly

Viesti Kirjoittaja nakke »

Kiitokset tiedosta,
tarkistanpa sieltä.

kun halvalla saa ja lisää tulee parikymmentä pollea ja 35 Nm niin ei ne kalliita kaakkeja ole :lol:
Hyllystä lytyy: Saab 9000 3.0 V6 Griffin -95, Saab 9-5 3.0 Tid wagon -02, Saab 9-3 1.8t wagon -05
varastossa olleet
9-5 SE -00, 900 - 94, 900 GLS -80, 99 -72
esh
"Tuplakaasari"
Viestit: 86
Liittynyt: Pe Joulu 23, 2005 20:31
Paikkakunta: Ii

Re:

Viesti Kirjoittaja esh »

Mitähän Mimmi tähän tuumaa? käytin tonnarin penkissä 222hv/280nm
pakoputkien alkukäyrien yhdyskohta muutettu ja nokat hieman aikaisemmalla.
Mimmi kirjoitti:Kojelaudan sisällä mittariston takana.
Vapariin ei saa viritystä (ainakaan järkevästi).
esh
"Tuplakaasari"
Viestit: 86
Liittynyt: Pe Joulu 23, 2005 20:31
Paikkakunta: Ii

Re: V6 tonnarin ecu?

Viesti Kirjoittaja esh »

Edellinen penkitys parin vuoden takainen 197hv 290nm vapaavirtaussuodatin oli
tässä penkityksessä mukana.Tuon jälkeen poistettu käytöstä. Huomattavasti ripeämmän tuntuinen on nykyisillä tehoilla.

(Edellisen käyttäjän kommentti ei ikinä ole ollut yhtä ripeän oloinen)
Myrkky
luonnevammamouho
Viestit: 3113
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 10:29
Paikkakunta: Joensuu

Re: Re:

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

esh kirjoitti:Mitähän Mimmi tähän tuumaa? käytin tonnarin penkissä 222hv/280nm
pakoputkien alkukäyrien yhdyskohta muutettu ja nokat hieman aikaisemmalla.
Noilla fyysisillä muutoksilla täysin mahdollista, pelkällä lastulla olisi hyvin epätodennäköistä saavuttaa vastaavaa muutosta vaparissa siten ettei siitä ilmenisi selkeitä haittoja(lyhytikäinen katti tms.). Mielenkiintoista olisi nähdä, mikä olisi lopputulos tuollaisilla pienillä fyysisillä muutoksilla sekä autokohtaisesti räätälöidyllä softalla..

Olihan penkitys tehty suunnilleen samoissa olosuhteissa ja eritoten samassa dynossa?
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Vastaa Viestiin