Sivuperuutusvaloista...
Sivuperuutusvaloista...
Onko kellään tietoa, että oliko kyseinen varuste aina molemmilla puolilla autoa, etuvilkkujen yhteydessä?
Saabismi on sairautta...
... ja olen kuolemansairas!
Jäsen # 2684
... ja olen kuolemansairas!
Jäsen # 2684
Re: Sivuperuutusvaloista...
Kyllä ne tehtaalta lähti molemminpuolisina etuvilkkujen yhteydessä.
Voi täällä kotoSuomessa löytyä "yksisilmäisiä" esimerkiksi rikkoontumisen takia.
Omassa Suomi autossa oli alkujaan nämä sivuperuutusvalot mutta jäi pois kun vaihdoin kirkkaat vilkut oranssien tilalle. Ovat tarjolla jos kysyntää on?!
Onko kirkkaita valmistettu tuolla hyödyllisellä valolla varustettuna?
Voi täällä kotoSuomessa löytyä "yksisilmäisiä" esimerkiksi rikkoontumisen takia.
Omassa Suomi autossa oli alkujaan nämä sivuperuutusvalot mutta jäi pois kun vaihdoin kirkkaat vilkut oranssien tilalle. Ovat tarjolla jos kysyntää on?!
Onko kirkkaita valmistettu tuolla hyödyllisellä valolla varustettuna?
46 vuotta ajoa vain Saabilla. Saab 9-5 Aero sedan- 00, Vector 2.3t wagon A5 -08 # 150.
Minulla oli aikaisemmin -92,cc-korinen vakiotonnari ja siinä ei ollut näitä valoja, mutta nyt tässä "uudessa" myös -92 mallisessa cs-korisesta ne löytyy.
9-5 2.3 T A ja 2.0 T A
# 2333
# 2333
Velipojan -89 vuoden CD tonnariin kun PCS:ltä tilasi kirkkaat etuvilkut/parkit niin rei'ät täytyy porata ja näin saa paikat sivuperuutusvaloille, möys kirkkaisiin umpioihin....J.V.A kirjoitti: Onko kirkkaita valmistettu tuolla hyödyllisellä valolla varustettuna?
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Mulla on kirkkaissa vilkuissa juuri tollai poraamalla tehtynä (paikat on valmiina, mutta reikä on valettu umpeen).Tuha kirjoitti:Velipojan -89 vuoden CD tonnariin kun PCS:ltä tilasi kirkkaat etuvilkut/parkit niin rei'ät täytyy porata ja näin saa paikat sivuperuutusvaloille, möys kirkkaisiin umpioihin....J.V.A kirjoitti: Onko kirkkaita valmistettu tuolla hyödyllisellä valolla varustettuna?
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
Mutta onko ne lasit myös rihlattu noille..?MacTurbo kirjoitti:Mulla on kirkkaissa vilkuissa juuri tollai poraamalla tehtynä (paikat on valmiina, mutta reikä on valettu umpeen).Tuha kirjoitti:Velipojan -89 vuoden CD tonnariin kun PCS:ltä tilasi kirkkaat etuvilkut/parkit niin rei'ät täytyy porata ja näin saa paikat sivuperuutusvaloille, möys kirkkaisiin umpioihin....J.V.A kirjoitti: Onko kirkkaita valmistettu tuolla hyödyllisellä valolla varustettuna?

Kyllä noilla näkee peruuttaa...Tri-Lo kirjoitti:Mutta onko ne lasit myös rihlattu noille..?MacTurbo kirjoitti: Mulla on kirkkaissa vilkuissa juuri tollai poraamalla tehtynä (paikat on valmiina, mutta reikä on valettu umpeen).T.s. valaiseeko kunnolla?
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
Kyllä näyttää tuon "lasin" malli olevan aivan erillainen näissä kirkkaissa reiättömissä kun oranssivilkuissa joissa tuo peruutusvalo suunniteltu jo piirustuslaudalla. Lisäksi heijastimen muoto lienee aivan erillainen- Toisessa tehty peruutusvalolle ja toisessa ei.
KIRKAS turhamaisuus maksaa pimeytenä
KIRKAS turhamaisuus maksaa pimeytenä

46 vuotta ajoa vain Saabilla. Saab 9-5 Aero sedan- 00, Vector 2.3t wagon A5 -08 # 150.
Mutta on sellaisiakin Saabeja missä ei ole sivuperuutusvaloja ja hyvin niilläkin omasta mielestäni saa peruutettua pimeässä.J.V.A kirjoitti: KIRKAS turhamaisuus maksaa pimeytenä
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68
Suoritin kesällä 1996 Saban "kasvojenkohotuksen" mm. näillä kirkkailla vilkuilla. Oranssit laitoin visusti hyllyyn odottamaan sekä auton että kuskin vanhenemista! Nyt on varmaan se hetki jolloin sekä autolla että kuskilla ei pikku make upit näy mutta valoa tarvitaan ainakin kuskin vanheneviin ögoneihinTuha kirjoitti:Mutta on sellaisiakin Saabeja missä ei ole sivuperuutusvaloja ja hyvin niilläkin omasta mielestäni saa peruutettua pimeässä.J.V.A kirjoitti: KIRKAS turhamaisuus maksaa pimeytenä