Eilen tuli haettua kotiin originelli turbotonnari vuodelta 1985 eli ekaa mahdollista vuosimallia.

Tuo eka vuosimalli olikin runsaasti vakiovarusteltu, nuo kaikki löytyivät vakioina.LR kirjoitti:varusteina sähkölasit, -peilit, keskuslukitus ja cruise, jotka jopa vielä toimivat.
haffu kirjoitti:Taas oot mennyt ostamaan yhden lisää. Ei siinä mitään. Komialtahan tuo näyttää ja seuraaviin potkuihin talutat varmaan tuon? Jos itse saan tuon satkun vielä maalattua niin olisi -85 hyvin edustettuna aikalailla alkuperäiskuoseissaan
Vahvasti ainakin luulen, että lokasuojat on vaihdettu, ei ainakaan lainkaan ruosteessa... Voi olla, että lokasuojat uudemmasta, se selittäisi nuo vilkut.Frostgrey kirjoitti:Eikös Late ollut juttua, että tuohon olisi etulokarit vaihdettu joskus, onkohan silloin eksynyt vilkutkin
Odotinkin, että tuon vilkkutiedon jälkeen joku kysyy runkonumerostaHaza kirjoitti:Oletko tarkistanut runkonumerosta että on oikeasti M85?
Vilkkujen perusteella tuo on joko M86 tai räpelletty
Juhalta unohtui ACC..
Tuolla olen naputellu jotain hintatietoja, enkä ole ainakaan 85:sen kohdalle ole kirjoittanu mainintaa acc:sta.Haza kirjoitti:Muistelin wanhassa TM:ssä mainitun ACC:n hinnaksi 12kmk tjsp.
Varsin epävarma "tieto" mutta kun muitakin vakiovarusteita jotka myöhemissä ei olleet vakiona mainitsit niin jommastakummasta listasta se ACC puuttui
Niinjuu ja jos on syyskuussa käyttöönotettu niin saattaisi olla ihan ensimmäisiä M86 autoja..