Teette tätä varmaankin ihan kotoa käsin, vai? Kertokaa vähän työstänne. Olisi kiva kuulla millaista se oikein on.
ps. en kysy tätä siksi, että haluisin itse suureksi ja mahtavaksi mode-sedäksi

Paikalliset miliisit järjestää 2 kertaa vuodessa huutokaupan, mutta kun ne ei pahemmin niitä mainosta. Kukaan ei ikinä tiedä koska ne on ja silti niissä on kuulemma sikana porukkaa. Sellainen olisi tosiaan kova sana.potkuhousu kirjoitti:poliisien ja panttilainaamojen huutokaupoista löytyy joskus ihan helmiä. Valitettavasti mulla ei ole nyt yhtään ylimääräistä pyörää tarjolla, mutta jos jollakulla muulla olis
.. nailon sukkahousuja se potkis tarkottaa, muttei kehdannut kirjoittaa loppuunpeinu kirjoitti:potkuhousu kirjoitti:mä olen erittäin addiktoitunut nettiin ja kolaa ja tietsikoihin ja hevosvoimiin ja maastopyöriin ja nai...
...nailoneihin? nailon beatiin? naivismiin?
..eiku naittaja-sedän välittämään naiseen kun ei sekään enää omaltaan saa..no paremmin on silti asiat. mä en saanut edes hesassa mannerheimintiellä olevasta "tanssiravintola"-salongista, vaikka muut sai..no säästyipä rahatNG900T kirjoitti:.. nailon sukkahousuja se potkis tarkottaa, muttei kehdannut kirjoittaa loppuunpeinu kirjoitti:potkuhousu kirjoitti:mä olen erittäin addiktoitunut nettiin ja kolaa ja tietsikoihin ja hevosvoimiin ja maastopyöriin ja nai...
...nailoneihin? nailon beatiin? naivismiin?